جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری توسعه صادرات محصولات شهرستان به روسیه خبر داد و گفت: برای داشتن شهرستانی ثروتمند باید زنجیره تولید تقویت و صادرات محصولات رونق بگیرد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مبدا و منشا تحولات بزرگی بود و ضرورت دارد که دستاوردهای آن برای نسل امروز تبیین شود.
وی استقلال و آزادی در کشور را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما برای آزادی امروز شهیدان، جانبازان و اسیران زیادی را تقدیم کردیم و نقد مدیران ما در داخل و خارج از کشور همگی از برکات انقلاب اسلامی است.
رضایی به فشارهای اقتصادی و معیشتی وارد شده به مردم اشاره کرد و افزود: با وجود همه تحریم های ظالمانه در حوزه اقتصادی پیشرفت های چشمگیری داشتیم که همگی از دستاوردهای عظیم انقلاب است.

edari dashtestan 1
وی دهه فجر را از بینات و واضحات انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای ایام الله دهه فجر باید برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم و کارنامه ارزشمندی از خدمات انجام شده را به مردم ارائه کنیم.
رضایی با بیان اینکه دهه فجر یادآور بزرگترین ظلم ستیزی در طول تاریخ بشر است، خاطر نشان کرد: وحدت و انسجام می تواند به همه توطئه های دشمنان پایان بخشد.
نماینده مردم دشتستان، تکمیل کلینیک درمانی برازجان را ضرورت مردم عنوان کرد و گفت: این کلینیک 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل شدن نیاز به تزریق اعتبار دارد که پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده است.
وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید در این راستا همکاری های لازم را داشته تا در پایان سال این کلینیک درمانی که از نیازهای مردم شهر برازجان است تکمیل شود.
رضایی به بالا بودن آمار بیکاری و فقر در شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی شهرستان باید در حوزه اقتصادی تلاش های بیشتری داشته باشیم و زیرساخت ها را تقویت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان دشتستان باید صنعتی شود افزود: برای داشتن شهرستانی ثروتمند باید زنجیره تولید تقویت شود و صادرات محصولات رونق بگیرد.

edari dashtestan 1
رضایی از پیگیری توسعه صادرات محصولات شهرستان به روسیه خبر داد و اظهار داشت: قیمت خیار در مسکو هفت یورو و قیمت گوجه فرنگی در روسیه پنج یورو است که باید تلاش کنیم به این بازار دست پیدا کنیم.
نماینده مردم دشتستان تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا از فضای تملق گرایی به دور باشند و مشکلات و مسائل مردم را بخوبی درک کنند و خدمت رسانی صادقانه داشته باشند.
رضایی بیان داشت: استان و شهرستان باید با هدایت ها و جهت گیری های رئیس دولت هدایت شود و هر فردی در قبال مسئولیتی که بر عهده می گیرد باید طبق سیاست های دولت انجام وظیفه کند.
وی با تاکید بر جذب بودجه برای شهرستان گفت: همه ما مسئولین وظیفه داریم در راستای پیشرفت شهرستان تلاش کنیم تا آینده ای درخشان تر از امروز را نظاره گر باشیم.
رضایی در پایان با تقدیر از مسئولان سابق شهرستان و مسئولان جدید این شهرستان بیان کرد: صادق بوستانی سرپرست جدید فرمانداری دشتستان یک فرد تحصیل‌کرده، متواضع، مردمی، جهادی و باسواد و اهل کار شبانه‌روزی است که برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group