جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این آیین روز یکشنبه 19 دی ماه با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، جواد لقمان زاده مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه عالی شهر و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

bakhsdar markazii b 1
فرماندار بوشهر در این آیین، تغییر و جابه جایی مسئولان را امری طبیعی دانست و گفت: آقای روشنک در سمت بخشداری تلاش زیادی در این حوزه داشته اما تغییر و تحول امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و جابه جایی مدیران به منزله ناتوانی آنان نیست بلکه رویکرد جدید برای بهره گیری از ظرفیت های دیگر است.
صالح رحیمی تأکید کرد: فرصت خدمت کردن به مردم به هر فردی داده نمی‌شود و کسانی که دارای مسئولیت در نظام اسلامی می شوند، باید قدر این فرصت ها را بدانند
‏ وی با بیان اینکه عدالت محوری و فساد ستیزی باید از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بخشدار باشد، تصریح کرد: فساد ستیزی چه در حوزه مالی و چه حوزه اداری باید مورد توجه جدی بخشدار جدید باشد و در کنار این مهم تکریم مردم در تمامی امور باید سرلوحه قرار گیرد.
گفتنی است؛ در این آیین از خدمات احمد روشنک بخشدار سابق تقدیر و عارف علوی تبار به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر معارفه شد.

bakhsdar markazii b 1bakhsdar markazii b 1bakhsdar markazii b 1bakhsdar markazii b 1bakhsdar markazii b 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group