جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به فروش 1100 میلیارد تومانی شرکت طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سالجاری 40 میلیارد ریال کمک هزینه به ورزش همگانی اختصاص یافته است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، حجت نظری ظهر روز یکشنبه 28 آذر ماه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: پازارگاد یک شرکت خدماتی است که براساس وظایف تعیین شده به ارائه خدمات، حمایت و پشتیبانی از شرکت های منطقه پرداخته و تاکنون توانسته 13 کسب و کار در زمینه های مختلف را رونق بخشد.
وی یکی از خدمت های عظیم شرکت پازارگاد به منطقه را خدمات اسکان عنوان کرد و گفت: این شرکت به مجموعه هتل شیرنو، کمپ ها، ساختمان ها و موارد متعددی در لایه های مختلف، خدمات اسکان ارائه می دهد و از کسب و کار بسیار بزرگ ما محسوب می شود.
نظری به کسب و کار رستوران ها و غذا در این شرکت اشاره کرد و افزود: 5 آشپزخانه بزرگ و 48 تفاهنامه در زمینه تامین غذا برای شرکت ها داریم و در سال گذشته 3 میلیون پرس وعده غذایی فروش داشتیم.

neshast khabari pazargad 1
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد گفت: پرواز نیز از دیگر خدمات این شرکت است که بالغ بر دو سوم از پروازهای چارتر عسلویه را برعهده دارد.
وی یکی از خدمات دیگر این شرکت را HSE عنوان کرد و گفت: HSE در سطح یک تکمیلی در منطقه پارس جنوبی بر عهده شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد است.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد افزود: دهکده گردشگری در منطقه شیرینو حدود 20 ماه به علت شرایط کرونایی تعطیل شده و در حال حاظر با بهبودی وضعیت و آبی شدن شهرها درخواست بازگشایی داشتیم که در صورت اخذ مجوز شهربازی ها فعالیت خود را آغاز و دهکده گردشگری نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه شرکت پازارگاد به منطقه ویژه پارس جنوبی خدمات ارائه میکند، افزود: ارائه خدمات بیمه ای در سطح کشور، روابط عمومی و شهرک داری از دیگر کارهای ارزنده شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد است.
نظری با بیان اینکه پازارگاد یک شرکت هزینه درآمدی است، افزود: یکهزار و 500 نفر از همکاران به صورت مستقیم و 500 نفر کارکنان شرکت های پیمانکار در این مجموعه مشغول به فعالیت هستد.
وی عنوان کرد: پازارگاد در سال گذشته یکهزار و 100 میلیارد تومان فروش داشته و بازار خدمات در زمینه های مختلف در منطقه فراهم است.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ابراز داشت: افزایش کیفیت خدمات، ارتقاء رضایتمندی مشتریان و توجه و تعامل با همه ذینفعان، شعار اصلی این شرکت است.
وی، اصحاب رسانه را عاملی برای تعامل بهتر با جامعه محلی عنوان کرد و گفت: ما برای ارتقاءرفاه و ایجاد اشتغال در منطقه شهرک سازی میکنیم و رسانه ها می توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد عنوان کرد: در سالجاری 4 میلیارد تومان کمک هزینه برای ورزش اختصاص داده شده که کل این مبلغ باید در زمینه ورزش های همگانی هزینه شود.
نظری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد پرسنل این شرکت را نیروهای بومی تشکیل می دهد، افزود: یکی از اهداف ما در این شرکت جذب نیروهای بومی بوده و همچنان دراین زمینه تلاش خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به خبرهای منتشر شده درخصوص حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: پازارگاد یک شرکت هزینه درآمدی است و نسبت به شرکتهای منطقه حقوق پایینی دریافت میکند و این خبرهای منتشر شده بیشتر به احکام حقوقی پرداخته است.
نظری، تعامل و دوری از حاشیه را دو عامل اصلی توسعه این شرکت عنوان کرد و گفت: با نگاه خوب جامعه و تلاش همکاران، روزهای خوبی پیش رو خواهیم داشت.
وی از ساخت شهرک هوشمند اقامتی در منطقه نایبند خبر داد و گفت: شرکت عملیات صنعتی پازارگاد درنظر دارد با فراخوان عمومی نسبت به انتخاب نام برای این شهرک هوشمند در پایتخت انرژی اقدام کند.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد افزود: هموطنان، هم استانی ها و کارکنان شریف صنعت پتروشیمی مستقر در منطقه پارس می توانند با شرکت در این فراخوان و ارسال نام پیشنهادی خود از طریق ارسال پیامک نام مذکور با در نظر گرفتن برخی شرایط به شماره پیامگیر ۳۰۰۰۱۱۹۱ در این فراخوان شرکت نمایند.
وی در خصوص همکاری در انتخاب نام این شرکت عنوان کرد: به سه نفر از کسانی که سه نام برتر پیشنهادی خود را ارائه نمایند سه عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.
در پایان این نشست از فراخوان عمومی انتخاب نام برای شهرک هوشمند اقامتی در منطقه نایبند رونمایی شد.

تصاویر نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با اصحاب رسانه استان بوشهر

neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 28neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1neshast khabari pazargad 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group