جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از خرید و راه‌اندازی دستگاه جراحی عمل آب مروارید پیشرفته چشم در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، شهرام جلال پور گفت: به علت شرایط آب و هوایی استان بوشهر بیماری‌های چشم بیشتر از سایر مناطق کشور در بین مردم رایج است، لذا نیاز مراجعین و بیماران به اعمال چشم‌پزشکی بیش از سایر مراکز درمانی در سطح کشور احساس می‌شود.

وی ارزش ریالی این دستگاه را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: با استقرار این دستگاه در اتاق عمل این بیمارستان امید می‌رود با انجام اعمال جراحی توسط پزشکان متخصص چشم‌پزشکی این بیمارستان، بار مالی زیادی از دوش مراجعین و بیماران در مقایسه با انجام این عمل در بخش خصوصی برداشته شود.

amal

جلال پور اظهار داشت: یک دستگاه دستگاه نوار عصب و عضله هم به قیمت یک میلیارد و دویست میلیون ریال در ماه گذشته خریداری و در درمانگاه تخصصی هفده شهریور برازجان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: درمانگاه ۱۷ شهریور فاقد دستگاه نوار عصب و عضله بود، بنابراین بیماران برای دریافت خدمات نوار‌های عصب و عضله مجبور به مراجعه به بخش خصوصی بودند که با راه‌اندازی این دستگاه در درمانگاه تخصصی ۱۷ شهریور باعث افزایش سرعت و دقت در تشخیص پزشکان مغز و اعصاب شده و هم از نظر هزینه‌ای، این خدمات با قیمتی بسیار پایین‌تر از بخش‌های خصوصی در اختیار بیماران عزیز قرار می‌گیرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group