جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ۲ عملیات جداگانه در شهرستان‌های تنگستان و دیلم ۱۴۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه به رسانه‌‎ها اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با انجام تحقیقات در اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر و با چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های جنوبی مطلع شدند.
وی بیان کرد: ماموران پلیس در ادامه عملیات یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را با همکاری فرماندهی انتظامی تنگستان شناسایی و طی عملیاتی در محور ارتباطی این شهرستان متوقف کردند.

kashf mavadmokhader
سوسنی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود کشف و یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
وی اظهار کرد: همچنین در پی رصد اطلاعاتی، مبنی برحمل و توزیع یک محموله مواد مخدر به یکی از استان‌های غرب کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
سوسنی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در جاده خاکی محل عبور قاچاقچیان مواد مخدر مستقر و یک دستگاه خودروی سواری زانتیا را مظنون به حمل موادمخدر متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۵۶ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود، کشف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.
سوسنی افزود: پلیس در برخورد با سوداگران مواد مخدر مصصم است و در این ارتباط تمامی محورهای ارتباطی استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان موادمخدر ناامن شده است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group