جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

صبح روز پنجشنبه 4 آذر ماه، حسین کمالی رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان با همراهی هیئت رئیسه و روسای اتحادیه ها به مناسبت هفته بسیج با رئیس بسیج اصناف شهرستان به دیدار و گفتگو پرداخت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان دشتستان، حسین کمالی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: هفته بسیج، بزرگداشتِ از خودگذشتگی انسان هایی است که برای حفظ تمامیت عرضی، نوامیس، اعتلا و سربلندی ایران اسلامی بی منت از جان و مال خود گذشتند، همچنین یاد ۱۱ هزار شهید اصناف کشور را گرامی داشتند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان ضمن قدردانی از خدمات بسیج افزود: ما هیچ گاه نقش نیروی جوشیده از متن مردم انقلابی در صحنه دفاع مقدس را فراموش نخواهیم کرد و همواره رمز گذر از تنگناهای اقتصادی، نظامی و پشت سر گذاشتن بحران ها و تحریم های ظالمانه و رسیدن به قله های رفیع موفقیت عظیم کشور را، تفکر و روحیه بسیجی در همه بخش های کشور می دانیم.

asnaf basij d 1
حسین کمالی در ادامه اظهار داشت: اقدامات و تلاش های شبانه روزی بسیج اصناف از آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا تا کنون فراموش ناشدنی است و بنده و تمامی همکاران صنفی در اتاق اصناف قدردان زحمات و همکاری های بیدریغ مسئول بسیج اصناف با اتاق اصناف هستیم.
رحمت اله مصدقی فرد فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان نیز ضمن خوشامدگویی به ریاست اتاق و هیئت همراه ضمن تبريک هفته گراميداشت بسيج گفت: بر خود واجب می دانیم با نثار درود بر روح بزرگ سردار عظیم الشأن اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، هفته بسیج را به ملت سر افراز ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثار گران، بالاخص بسيجيان سرافراز و ولايتمدار اصناف شهرستان دشتستان، تبریک و تهنیت عرض نمایم.
مصدقی فرد افزود: ما نیز قدردان زحمات و همکاری های همه جانبه اتاق اصناف و روسای محترم اتحادیه های صنفی هستیم که همیشه همراه و آماده خدمت هستند و در مواقع بروز مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکرده و رفع آنها کوشا هستند.

asnaf basij d 1asnaf basij d 1asnaf basij d 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group