جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

باشگاه کتابخوانی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی شهر خورموج به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب در دبستان شاهد زینبیه این شهر برپا کرد.

به گزارش دیارجنوب، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: کتاب یکی از ستون‌ها و راز موفقیت انسان در تمام مراحل زندگی است و توجه به این موضوع ضروری است.
حمید زارعی اظهار کرد: باشگاه‌های کتابخوانی بستری مفید برای تروج فرهنگ مطالعه است که کودکان و نوجوانان می‌توانند علاوه بر خواندن کتاب، توانمندی‌های خود را نیز در حوزه فرهنگ و هنر نمایان کنند.
وی افزود: کودکان و نوجوانان مهم‌ترین قشر جامعه هستند که توجه به آنها در حوزه فرهنگی و کتاب و کتابخوانی باعث رشد، توسعه و ارتقای کشور خواهد شد.

namayeshgah khormooj
زارعی ضمن تقدیر از مدیران دبستان شاهد زینبیه شهر خورموج و باشگاه کتابخوانی سردار دلها در برپایی نمایشگاه کتاب، ادامه داد: بدون تردید همکاری و هم‌افزایی می‌تواند در این راستا تاثیرگذار باشد که باشگاه‌های کتابخوانی فراتر از رسالت خود در شهرستان فعالیت می‌کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: کتاب و کتابخوانی در کنار تعلیم و تربیت می‌تواند به ترویج فرهنگ مطالعه کمک کند و جامعه‌ای با دانش و پربار تشکیل دهد.
سید نیام‌الدین حسینی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب اقدامی موثر است که تنها وظیفه یک شخص یا دستگاه اجرایی نیست و همه افراد جامعه باید در این راستا تلاش و نگاه ویژه داشته باشند.
محمد احمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی جایگاه کتاب را در زندگی انسان اهمیت بیان کرد و افزود: ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه در هر قالب اقدام پسندیده‌ای است که از دست‌اندرکاران این مهم تشکر می‌شود.
تسهیل‌گر باشگاه کتابخوانی سردار دلها نیز گفت: این نمایشگاه با یکهزار جلد کتاب و ۸۵ عنوان در مدت ۶ روز میزبان علاقه‌مندان و دوست‌داران به یار مهربان است.
نوش‌آفرین مظفری اظهار کرد: کتاب‌های عرضه شده در زمینه‌های شعر، رمان، تاریخی، اجتماعی و مذهبی است.
وی بیان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه گرامی‌داشت هفته کتاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه است.
این نمایشگاه کتاب از امروز چهارشنبه سوم آذر تا یکشنبه هفتم ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح در دبستان شاهد زینبیه خورموج دائر است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group