شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه گفت: در این هفته بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه توسط معاونت‌ها، اقشار، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج در دفاع از حوزه جغرافیایی، استقلال، ثبات و خدمات حیاتی کشور نقش مهم و ممتاز دارد.
وی با اشاره به فعالیت بسیج در پیشرفت‌‌های علمی، فناوری نوین با رویکردهای ارزشی و ایجاد فضا معنوی همه جانبه تصریح کرد: نام بسیج در همه عرصه‌های جامعه اعم از دفاعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، عمران و آبادانی و سیاسی مطرح است و حضور بسیج در این عرصه‌ها جلوه‌‌گری می‌کند.

neshaste sepah ostan 1
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، ایمان، عزم و احساس مسئولیت، خدامحوری، خودباوری، ولایت‌مداری، اعتماد به نفس را پایه‌های اصلی توانمند و قابلیت‌های بسیج دانست.
رزمجو، توسعه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی با محوریت گروه‌های جهادی را یکی از مزیت‌های بسیج دانست و بیان کرد: مجاهدت خداپسندانه و مردم پسندانه از اهداف مهم بسیج است و در 42 سال گذشته بسیج در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی اعم از دفاع سخت، امنیت داخلی، جنگ نرم و فرهنگی تا مقابله با ویروس کرونا در کارنامه خود دارد.
وی شعار هفته بسیج امسال را «بسیج پاره تن مردم» عنوان کرد و افزود: در این هفته برگزاری بیش از 2 هزار و 350 برنامه توسط معاونت‌ها، اقشار، نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج برنامه‌ریزی شده است که یکی پس از دیگری اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه‌هایی شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، رزمایش جهادگرانه بسیجی، کاروان جهادی، افتتاح ستاد ناحیه مقاومت جزیره خارگ، برپایی نمایشگاه و جشنواره پایگاه‌های مقاومت، اسوه بسیج و همایش فرماندهان بسیج برگزار می‌شود.

neshaste sepah ostan 1
رزمجو از برگزاری همایش نقش مدیر تراز انقلاب در ارتقا سلامت نظام اداری و همایش رسانه مطالبه‌گر خبر داد و بیان کرد: در هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در قالب گردان‌های بسیجی خاطر نشان کرد: افتتاح دفتر بسیج در اتاق بازرگانی بوشهر با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج است.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری بسیج، کلنگ‌زنی مرکز آفرینش هنری بسیج، قرارگاه فرهنگی اجتماعی و برگزاری یادواره شهدا شاخص استان بوشهر در شهرستان دیر از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج است./ تسنیم

تصاویر نشست خبری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج

neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group