جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

 همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی در مدارس دشتستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد ثاراله برازجان با حضور فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین نواخته شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان روز چهارشنبه 12 آبان ماه در آئین زنگ استکبار ستیزی این شهرستان گفت: روز هشتم آبان روزی بود که نوجوانی کوچک با قلبی بزرگ به کوهها درس صلابت و به دریاها خروشندگی آموخت.
فتح اله نوروزی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به شهادت شهید فهمیده گفت: شهید محمدحسین فهمیده نوجوانی بود که با شناخت صحیح از خود و خدا در مسیری گام نهاد که الگویی برای نسل های آینده شد.

zange estekbar 1
وی با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و نقش آموزش و پرورش در نهادینه سازی فرهنگ پدافند در جامعه گفت: امروز یکی از پدافندهای غیرعامل در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن واکسن و تشویق جامعه فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان به این مهم است.
رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان سیزده آبان را از مهمترین و تاثیرگذارترین روزهای این مرز و بوم دانست و افزود: سیزده آبان ماه بخاطر اتفاقات مهمی که در دل خود ثبت کرده است به عنوان یوم الله در تقویم ملی کشورمان ثبت شده است.
نوروزی سیزده آبان را سمبل مبارزه با استکبار دانست و اظهار داشت: به بهانه این روز ما زنگ استکبار ستیزی را در مدارس به صدا در می آوریم تا یادآور حماسه سازی ها و فداکاری های دانش آموزان در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باشد.
وی افزود: دانش آموزان نه تنها در دوران پیروزی انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کردند بلکه در دوران دفاع مقدس هم با تقدیم 36 هزار شهید به انقلاب نقش و سهم عمده ای در پیروزی این نظام در میادین مختلف دارند.
فرماندار دشتستان نواختن زنگ استکبارستیزی را به معنی هوشیاری مردم و دانش آموزان در مقابل توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: وظیفه دانش آموزان به عنوان آینده سازان این نظام و کشور این است که باید ساز و کار مقابله با توطئه های دشمنان را فرا بگیرند و با تلاش خود برای خنثی سازی این توطئه ها اقدام نمایند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت: تاریخ معاصر ایران را که مطالعه می کنیم، می بینیم حرکت مردمی ملت ایران و انقلاب اسلامی آن شاهد وقایع و حوادث پرفراز و نشیبی بوده است.

zange estekbar 1
سهراب باقری اظهار داشت: مردم صبور ما طی این دوران چهل ساله انفلاب عظیم، دردها و رنج های فراوانی را متحمل شده و با صبر و بردباری ، حوادث عظیم و مقدسی را خلق کرده اند که در تاریخ جهان ثبت و ماندگار شده اند.
وی با اشاره به اینکه هر روز این انقلاب، یادآور حماسه ها و دلاوری های جوانان رشید این مرز و بوم بوده است، بیان داشت: روز سیزدهم آبان ماه یکی از این روزهای بزرگ است که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
وی این روز را روزی بزرگ و سمبل غیرت و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: این روز بزرگ یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم و بقای آن نقش اساسی داشته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به رویدادهای مختلف این روز، خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان عزیز به عنوان نسل آینده ساز کشور باید با توکل به خداوند بزرگ و استمداد از ارواح پاک و طیبه شهدا خصوصاً شهدای دانش آموز، هوشیارانه برای امنیت، پیشرفت، عزت و اقتدار کشور عزیزمان بکوشید و نگذارید پرچم اقتدار کشور بر زمین بیافتد.
باقری ادامه داد: مردم ایران در روز سیزدهم آبان این پیام مهم را به همه مستضعفان جهان مخابره کردند که دیوار ستمِ استبداد و استکبار شکستنی است و با اتحاد می توان چپاول گران را از اریکه قدرت به زیر کشید و حکومت مردمی تشکیل داد.
وی افزود: دشمن هنوز آرام ننشته است و روزی یک توطئه از جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه داعش و ناامنی های مختلف در سطح کشور و جهان در دستور کار خود دارد که امروز مهمترین توطئه اش، تهاجم فرهنگی و شیطانی خود نقطه اصلی پیشرفت، توسعه و تحول کشور را نشانه گرفته و با تمام قوا سعی در تغییر ارزش ها، باورها و سبک زندگی جوانان دارد.
فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان هم در این مراسم روز سیزده آبان روز مبارزه با اسکتبار و روز بزرگ مرگ بر آمریکان دانست و گفت: گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان همه ساله پیام بزرگی برای جهانیان از جنس تبلور ایمان و اراده جوانان ایران اسلامی دارد.
سرهنگ نعمت اله غلامپور خاطرنشان کرد: پیش از این جوانان ایران اسلامی با قیام خود در ۱۳ آبان نشان دادند که برای به دست آوردن حقوق خود و دفاع از استقلال کشور باید با رشادت و حماسه آفرینی مقاومت کرده و لرزه بر اندام زمام داران کفر انداخت.

zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1zange estekbar 1

نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شهدای فرهنگی برازجان

dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1dashtestan zange estekbar 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group