جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نمایشگاه «کارتون های کرونایی» آثاری از علیرضا احمدی خرم کاریکاتوریست دشتستانی با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهر برازجان گشایش یافت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، علیرضا احمدی خرم «کارتون های کرونایی» را سیزدهمین نمایشگاه انفرادی خود عنوان کرد و گفت: 40 اثر در این نمایشگاه وجود دارد که با سبک های کارتون و کاریکاتور در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: شروع و ایده کارهای این نمایشگاه از بدو ورود بیماری کرونا بود و طی مراحل مختلف با شیوع این ویروس و نوع جهش ها،آثار متفاوتی با موضوعات و قالب های گوناگونی چون فاصله گذاری اجتماعی، ماسک، مسافرت و دیگر موارد پوشش داده شد.
این هنرمند دشتستانی، هدف برپایی این نمایشگاه را قدردانی از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت عنوان کرد و گفت: حساس کردن و تمرکز بیشتر مردم به بیماری کرونا با زبان هنر از دیگر اهداف من بود تا بتوانیم از عادی انگاری و شیوع این ویروس بکاهیم.
احمدی خرم با بیان اینکه آثار این نمایشگاه نقشی از بیماری کرونا را تا به امروز پوشش داده است، افزود: برپایی این نمایشگاه در دوران کرونا پراهمیت تر و فرصتی خوب برای فرهنگ سازی است.
گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 13 آبان ماه از ساعت 5 الی 9 شب در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهر برازجان دائر می باشد.

namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1namayeshgahe coronaei 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group