جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال به منظور دیدار با سوریه و لبنان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مشخص شد.

به گزارش دیارجنوب، محمودرضا رضایی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال از روز ۱۵ آبان‌ماه در تهران آغاز خواهد شد و بلافاصله بازیکنان روز ۱۶ آبان‌ماه با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد بیروت ترک می کنند. بر همین اساس کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان را روز ۱۵ آبان‌ اعلام می کند.
وی ادامه داد: لژیونرها و بازیکنان شاغل در اروپا از ۱۶ آبان در بیروت به تیم ملی ملحق می شوند و اولین بازی تیم ملی فوتبال روز ۲۰ آبان‌ماه در بیروت برگزار خواهد شد. پس از این دیدار، روز ۲۱ آبان‌ماه بیروت را به مقصد اردن ترک خواهیم کرد. همانطور که می دانید سوریه بازی‌های خود را در کشور اردن برگزار می کند و بر همین اساس دیدار ایران و سوریه روز ۲۵ آبان در ورزشگاه ملک عبدالله اردن، برگزار خواهد شد.

ordoo tim meli
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: این دو بازی مهم است؛ تیم ملی از چهار بازی انجام شده تاکنون ۱۰ امتیاز کسب کرده و طبق جدول ایران بالاتر از کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد. بازی‌های سختی در پیش داریم زیرا در خانه حریف است و تیم ها جنگنده و فیزیکی بازی می کنند و اگر بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم، راه صعود به جام جهانی هموار خواهد شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: جا دارد از حمید سجادی وزیر ورزش تشکر کنم. حضور وی برای بازیکنان دلگرمی است؛ سجادی حمایت خود را از تیم‌ملی اعلام کرده و پیروزی دور از دسترس نیست؛ از همه عزیزان می خواهیم که ما را برای موفقیت تیم ملی همراهی کنند تا جشن صعود را برپا کنیم./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group