جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

شهردار بوشهر گفت: با انتخاب پیمانکار جدید و تجهیز مجدد و کامل کارگاه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید سردار سلیمانی در بوشهر فعال شد.

به گزارش دیارجنوب، حسین حیدری روز یکشنبه در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: در ارتباط با این پروژه پیمانکار ابتدایی در روند اجرا موفقیتی نداشت که در دوره شهردار سابق با هماهنگی با دستگاه های نظارتی و بازرسی استان به پروژه خاتمه پیمان داده شد.
وی بیان کرد: بعد از برگزاری مناقصه مجدد پیمانکاری توانمند انتخاب شده که امید است زمینه اجرا پروژه در کمترین زمان ممکن محقق شود.

taghato soleimaniشهردار بوشهر ادامه داد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های با درجه اولویت بالا بوده که سعی می شود با پیگیری و نظارت مستمر شرایط برای بهره برداری هر چه سریع تر آن فراهم شود.
حیدری تصریح کرد: این پروژه در هدایت بخشی از ترافیک ورود و خروج شهر و همچنین زیباسازی منظر ورودی شهر حائز اهمیت ویژه ای برای شهرداری است از این رو برای اتمام هر چه سریع تر آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی تاکید کرد: در اجرا پروژه‌های عمرانی در بوشهر اولویت با اجرا پروژه های ناتمام بوده که در این راستا از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.
شهردار بوشهر افزود: شهروندان نیز این اطمینان خاطر را داشته باشند که شهرداری با تلاش شبانه روزی برای جبران عقب ماندگی های بوشهر تلاش خواهد کرد.
پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی تیر سال ۱۳۹۸ با اعتبار ۳۲۴ میلیارد ریال آغاز شد و طبق برنامه باید باید در مدت ۱۸ ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسید اما اکنون تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group