جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

امسال، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال وام ضروری و ازدواج به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پرداخت شده است.

به گزارش دیارجنوب، پرویز انصاری‌راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه از نیمسال دوم تحصیلی، تمامی فعالیت‌های آموزشی را به صورت حضوری دنبال خواهد کرد.
او افزود: حضوری شدن آموزش‌ها در این دانشگاه از ۱۵ آبان ۱۴۰۰ به صورت کامل اجرایی نخواهد شد و دانشجویان از نیمسال دوم، مراحل تحصیلی خود را در پردیس‌ها و مراکز دانشگاهی فرهنگیان به شیوه حضوری ادامه می‌دهند.
انصاری‌راد در خصوص برنامه‌های آموزش مجازی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاهی پیشرو در ارائه آموزش‌های مجازی محسوب می‌شود که توانسته است در دوران تعطیلی مراکز آموزشی با افزایش تعداد سرور‌های مورد نیاز، فعالیت‌ها را در بستر LMS به صورت مطلوب پیگیری کند.

daneshgah farhangiyan
او، بیشترین پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان را مربوط به رشته آموزش ابتدایی دانست و ادامه داد: اولویت‌های پذیرش و تربیت دانشجو معلمان در این دانشگاه بر اساس نیاز‌های آموزش و پرورش تعیبن می‌شود به طوری که هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان کد رشته آموزش ابتدایی تشکیل می‌دهند.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در ۱۹ کد رشته کارشناسی پیوسته در حال تحصیل هستند که تلاش می‌شود برای تمامی کد رشته‌ها، پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلت تکمیلی نیز در آینده انجام شود.
انصاری‌راد اظهار داشت: هرساله به طور متوسط ۵۰ نفر به جمع اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اضافه می‌شوند.
او گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال وام ضروری و ازدواج به دانشجویان متقاضی پرداخت شده است.
انصاری‌راد، تعداد دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه در سال تحصیلی جاری را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: با پذیرش این تعداد دانشجوی ورودی جدید، آمار دانشجویان کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان به بیش از ۹۴ هزار نفر افزایش یافته است./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group