شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از لایروبی کانال بهداری به طول سه هزار و هشتصد متر واقع در شبکه آبیاری آب پخش خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر، عملیات لایروبی کانال های آبیاری قبل از شروع آبیاری نخیلات در شبکه آب پخش آغاز گردیده و همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور مدیریت صحیح توزیع عادلانه آب و استفاده هرچه بهتر از میزان آب تحویلی درشبکه آب پخش لایروبی کانال ها ضرورت دارد که این مهم در دستورکار پیش از شروع آبیاری نخیلات قرارگرفته است.

zehkeshi abyari 1
روح اله محمدی اظهار داشت: لایروبی نخیلات باعث افزایش سرعت انتقال آب و جلوگیری از هدررفت آب خواهد شد.ودر نتیجه دوره آبیاری نیز کوتاه تر شده و میزان آب مصرفی کمتر خواهد بود.
وی تصریح کرد: لایروبی کانال های درجه یک و دو توسط شرکت بهره برداری استان بوشهر و لایروبی کانال های درجه 3و4 به عهده باغداران است که لایروبی آنها قبل از شروع آبیاری ضرورت داردکه باید نسبت به این امر مهم اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اذعان داشت: حفاظت و نگهداری تاسیسات آبیاری که قدمتی چندین ساله دارد مستلزم همکاری و مشارکت بیش از پیش باغداران در این راستا می باشد که با پرداخت به موقع آب بهاء شرایط مطلوب تری را جهت توسعه عملیات فنی و تعمیر نگهداری شبکه فراهم سازند.

zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1zehkeshi abyari 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group