جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان با اشاره به راهیابی ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی بزرگسالان در مرحله گذشته گفت: تیم هندبال ستارگان دشتستان طی یکماه اخیر برای حضور در مرحله سوم مسابقات لیگ برتر، تمرینات خود را به طور مکرر از سر گرفته است.

به گزارش خبرنگار دیارجنوب، رضا عباسی در حاشیه تمرینات آماده سازی بازیکنان تیم هندبال ستارگان دشتستان اظهار داشت: بازهای مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان از 25 مهرماه در سالن شهید سلیمانی تهران برگزار می شود و تیم ستارگان دشتستان با تیم های پاس ناجا قم و نیرو زمینی شهید شاملی کازرون به رقابت خواهد پرداخت.
وی به تمرینات آماده سازی تیم ستارگان دشتستان طی یکماه اخیر برای حضور در مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم ستارگان دشتستان از جوانانی با سن کمتر از 22 سال تشکیل شده که امید واریم با کسب امتیاز در لیگ برتر سال جاری، تیم را حفظ کرده و شاهد پیشرفت های بعدی باشیم.

tamrinat seraregan d 1
رضا عباسی گفت: انتظار داریم مثل همیشه مسئولین در کنارمان باشند و با جذب اسپانسری پایدار برای به کار گرفتن بازیکنانی با سطح کیفی بالاتر و باتجربه تراقدام نموده تا در ادامه مسیر به رده های بالاتری از جدول دست یابیم.
وی با بیان اینکه تیم ستارگان دشتستان جوان و کم تجربه هستند، افزود: تلاش بازیکنان تیم قابل تحسین است و در مرحله گذشته دو نفر از اعضای تیم به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.
سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: امیدواریم با بکار گرفتن این جوانان و جذب تعدادی بازیکنان جدید در نیم فصل بتوانیم با کسب امتیاز در دور برگشت و بازی های پایانی، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

tamrinat seraregan d 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group