شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت از آزمایشگاه‌های استاندارد گفت: استان بوشهر قطب آزمایشگاه استاندارد کشور است.

به گزارش دیارجنوب، محمد رحیم بهره‌مند صبح سه‌شنبه در بازدید خبرنگاران از آزمایشگاه‌های استاندارد اظهار داشت: استاندارد نقش مهمی در عرصه تولید دارد و در سال که نام تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نام‌گذاری شده است جایگاه ویژه‌تری دارد.
وی از انجام بازرسی استاندارد از هفت هزار و ۸۸۵ واحد تولیدی طی یک سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: همچنین سه هزار ترازو نیز در استان بوشهر کالیبره شده است.
مدیرکل استاندارد بوشهر به ظرفیت بالای آزمایشگاه‌های استاندارد در استان اشاره کرد و ادامه داد: این آزمایشگاه‌ها دارای توان بسیار خوب و گاهاً منحصر به فردی در سطح کشور هستند.

estandardوی با تاکید بر لزوم حمایت از آزمایشگاه‌های استاندارد استان تصریح کرد: قابلیت و ظرفیت این آزمایشگاه‌ها باعث شده تا بسیاری از آزمون‌ها در استان انجام شود و باعث کاهش زمان و هزینه در آزمایش‌ها شده است.
رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و کالیبراسیون استان بوشهر نیز با اشاره به فعالیت ۴۰ آزمایشگاه استاندارد در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به عنوان یکی از قب‌های آزمایشگاهی کشور شناخته می‌شود.
سید حسین رضوی افزود: شرکت‌های همکار استاندارد با سرمایه گذاری بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در تأسیس و راه اندازی آزمایشگاه‌ها زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر از دانش آموختگان بومی استان را فراهم کرده است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group