شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات و شکایات همشهریان در زمینه تخلفات صنفی است گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 1200 بازرسی از نانوایان شهرستان انجام شده که برای ۳۸ واحد پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن وتجارت دشتستان، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی در خصوص عدم پخت نان و فروش آرد توسط تمام نانواییها در دشتستان، شهسوار قایدی اظهار داشت: کارگروه آرد و نان شهرستان متشکل از معاونت برنامه ریزی فرمانداری-نماینده اداره غله-نماینده اداره صمت و اتحادیه نانوایان در پایان هر ماه نسبت به سهمیه بندی هر واحد نانوایی بر اساس گزارش کارگروه اقدام می کند.
وی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت و اتاق اصناف در سراسر شهرستان و در بخش های تابعه، بخشداران نسبت به بازرسی از واحدهای نانوایی و برخورد با تخلفاتی از قبیل کم فروشی،گرانفروشی،تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه اقدام می کنند.

ghayedi samt jadid

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 1200 بازرسی از واحدهای نانوایی در دشتستان انجام شده ابرازداشت: در این بازرسیها برای 38 واحد متخلف نانوایی پروند ای به ارزش ریالی ۱۱۸۱۲۸۶۰۰۰ تشکیل که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان در پایان از همشهریان گرامی بخصوص فعالین اجتماعی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را با ذکر مصادیق از طریق تلفن گویای ۱۲۴ و یا بصورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گزارش نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group