پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تیم هندبال ستارگان دشتستان در مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال از تیم زغال سنگ طبس شکست خورد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بعدازظهر دیروز و در روز دوم برگزاری مسابقات مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال دو تیم زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان به مصاف هم رفتند که زغال سنگ توانست ۲۸ بر ۲۴ در رقابتی نزدیک پیروز این میدان شود.

ستارگان در دیدار بعدی خود فردا (چهارشنبه ۳۱ شهریور) مقابل سپاهان نوین به میدان می‌رود.

handball

مرحله دوم از دور رفت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم از ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور در سالن شهید سلیمانی فدراسیون در تهران ادامه می‌یابد.

مرحله اول دور رفت سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال از ۲۳ تا ۲۶ مرداد در همین مکان برگزار شده بود.

ستارگان دشتستان تا کنون ۲ دیدار در سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال برگزار کرده که در هر دو بازی شکست خورده و بدون امتیاز با تفاضل ۱۳-گل در رده نهم جدول قرار دارد.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان بعد از شکست مقابل تیم زغال سنگ طبس گفت: تیم زغال سنگ طبس از لحاظ مهره و بازیکنان از ما بهتر بود و تمرینات پیش فصل خوبی داشت، البته مسابقه نزدیکی به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم بهتر هم ‌نتیجه بگیریم.

رضا عباسی با اشاره به اینکه تیمی جوان در این فصل راهی لیگ برتر کرده است، افزود: نتیجه این دیدار به علت کم تجربگی بازیکنان رقم خورد. در این فصل با بازیکنان بومی و کم تجربه راهی لیگ برتر شدیم که امیدوارم در ادامه با ارائه بازی های بهتر، تیم منسجم تر و کم اشتباه‌تری داشته باشیم.

او بیان کرد: بازیکنانم تلاش خود را انجام دادند اما از نتیجه بازی راضی نیستم زیرا می‌توانستیم کم اشتباه‌تر ظاهر شویم و حتی نتیجه بهتری کسب کنیم اما مطمئنم در آینده حرف‌های زیادی از این بازیکنان خواهید شنید.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group