جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر، مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، مهرداد ستوده در بازدید از روند ساخت بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر، پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹۵درصد دانست و افزود: این بیمارستان دارای ۲۰تخت بستری و بخشهای گوناگون درمانی، تشخیصی و تخصصی است.
وی بیان کرد: این بیمارستان نقش مهمی در پاسخگویی به نیاز‌های درمانی به‌ویژه در حوزه کرونا خواهد داشت و همچنین می‌تواند بار بیمارستان‌های بوشهر را به حداقل برساند.

bimarestan alishahr 1
معاون عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: در حوزه درمان سعی شد قول‌هایی که در ۴ سال گذشته به مردم داده شده بود به سرانجام برسد و در این زمینه بیمارستان‌های دیلم و اهرم تکمیل‌تر شدند.
ستوده ادامه داد: در حوزه تامین اجتماعی نیز اقدام‌های بسیار خوبی در استان گرفته تا جایی که عملیات برخی از طرح‌ها آغاز و شمار تخت‌های بیمازستانی نیز اضافه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم با اشاره به ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر بیان کرد: طرح‌های مختلف درمانی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم استان اجرا شده که ساخت بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر از آن جمله است.
دکتر سعید کشمیری با بیان اینکه این طرح در روز‌های آینده با حضور وزیر بهداشت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود افزود: با افتتاح این مرکز درمانی نیاز ساکنان این شهر جدید برای دریافت خدمات درمانی تامین می‌شود./ صدا و سیما

bimarestan alishahr 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group