جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه ۸۵۸ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه اجرا خواهد شد گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۳۶۷ میلیارد ریال کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رشد باورهای دینی از مهمترین دستاوردها و برکات دفاع مقدس است که فراموش شدنی نخواهد بود.
وی  در ادامه اضافه کرد: در طی این دوران هر کجا باورهای دینی به نیروی لایزال الهی بیشتر بوده، شاهد موفقیت های بیشتری بوده ایم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس فضای کشور به عطر ایمان، ایثار، فداکاری و معنوبت معطر شده بود ابراز داشت: ۸ سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و پیامهای بسیار بزرگ درونی، بیرونی و جهانی انقلاب اسلامی از جمله اعتماد به نفس، خودباوری و رشد باورهای دینی را به بیرون مرزها به ارمغان آورد که باید از همین ویژگی ها برای اداره کشور بهره ببریم.

neshaste sepah ostan 1
وی با اشاره به اقدامات خوب سپاه در خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت گفت: دربحث سلامت مردم و مبارزه با کرونا در مرکز استان 3 ایستگاه راه اندازی شد که ۲ ایستگاه واکسیناسیون با تزریق 500 تا 600 نفر در روز و یک مرکز سرم تراپی است.
وی در خصوص کمک های مومنانه در استان اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 36 میلیارد و 749 میلیون و 150 هزار تومان در قالب بسته معیششتی، بهداشتی، لوازم التحریر، کارت هدیه و طعام بین نیازمندان و افراد از قبل شناسایی شده تقسیم شده است.
رزمجو در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: ملاقات فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه قبل از آغاز برنامه های دفاع مقدس خواهد بود و در روز سه شنبه 30 شهریور مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در کشور 1 میلیون رزمنده و در استان بوشهر 12 هزار رزمنده برگزار می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: در روز 31 شهریور کلنگ زنی ساختمان حوزه مقاومت، در اول مهرماه مراسم غبارروبی قبور شهدا در سراسر استان و تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح، در روز شنبه 3 مهرماه مراسم تجلیل از 140 کادر درمان، روز سه شنبه 6 مهرماه اختتامیه جشنواره ابوذر توسط بسیج رسانه و در روز 7 مهرماه توزیع 5 هزار بسته کمک های مومنانه و معیشتی و مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید فلاحی، فکوری، کلاهدوز و جهان آرا برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اوج اقتدار انقلاب اسلامی گفت: امروزه سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا بی اثر شده تا جاییکه شاهد خارج شدن آنها از کشورهایی مثل افغانستان هستیم که این خود نشات گرفته از شهدا، جانباران، اسرا و صبر خانواده های شهدا، ایستادگی ملت همیشه قهرمان براساس تدابیر و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

تصاویر نشست خبری فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1neshaste sepah ostan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group