شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

آیت‌‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان، ظهر امروز با حضور در منطقه بوشکان ضمن بررسی مسائل و مشکلات در بخش‌های گوناگون و افتتاح 3 مدرسه در نقاط محروم، سبدهای معیشتی در اختیار خانواده‌‌های نیازمند قرار دادند.

به گزارش دیارجنوب، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این آیین با تأکید بر توجه به رسیدگی به محرومان و افراد بی‌بضاعت اظهار داشت: از سوی نهادهای مختلف و خیران در حل بخشی از مشکلات مردم و منطقه بوشکان خدماتی ارائه شده است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم و دانش‌آموزان مشکلات خود را ارائه کردند تصریح کرد: امروز ضمن افتتاح واحدهای آموزشی، تجهیزات و وسائل سرمایشی مدارس تأمین و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

bazdid safaei b 1
وی خدمت به مردم محروم و نیازمند به‌ویژه روستاهای کم برخوردار را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: خدمات‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند یک وظیفه همگانی به ویژه از سوی مسئولان است.
صفایی بوشهری با بیان اینکه حل مشکلات روستاها و نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر باید در اولویت قرار گیرد افزود: در این راستا خدمات نیروهای جهادی و خیران در رسیدگی به محرومان قابل ستایش است و امید می‌رود در آینده اینگونه خدمات به سایر نقاط محروم و افراد بی‌بضاعت افزایش یابد.

در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از این بخش، سه مدرسه در مناطق کم برخوردار بوشکان که با حمایت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخته شده افتتاح شد.
آیت الله صفایی بوشهری در این سفر از طرح‌ها و اقدامات جهادی صورت گرفته در این مناطق از جمله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و تحصیلی جهت خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم برخوردار، ساخت مسکن برای نیازمندان، پزشک متخصص جهت ویزیت رایگان خانواده‌های کم برخوردار، تهیه سند توسعه منطقه توسط گروه‌های جهادی و پخت غذا برای خانواده‌های نیازمند بازدید کرد./ تسنیم

bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1bazdid safaei b 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group