جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار دشتستان به آمار واکسیناسیون در شهرستان و بخش ارم، تقویت حوزه گاز رسانی و برق در روستاهای این بخش و تامین اعتبار اولیه سد دهرود اشاره کرد و گفت: 10 پروژه با اعتبار 70 میلیارد ریال در بخش ارم افتتاح وعملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی روز پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بخش ارم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام انقلاب، احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی مردم در برنامه های اساسی دولت است.
وی فرا رسیدن روز کارمند را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: مردمی بودن از مهمترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود که ما نیز با سرلوحه قرار دادن این ویژگی همواره سعی کردیم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.
نوروزی با تاکید بر مردمی بودن و مسئولیت پذیری مدیران در راستای خدمت رسانی به مردم بیان داشت: وظیفه خود میدانیم که برای توسعه شهرستان و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نباشیم و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

eftetahe peroje eram 1
وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای جمع بندی و آسیب شناسی دانست و گفت: با بررسی نقاط قوت و ضعف خود می توان در راستای تقویت و اصلاح آنها در راستای خدمت رسانی به مردم کوشا باشیم.
فرماندار دشتستان بیان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته طبق تصمیم ستاد ملی کرونای شهرستان برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی در بخشهای شش گانه شهرستان برای افتتاح و عملیات اجرایی پروژه ها حضور خواهیم داشت.
وی ضمن قدر دانی از هماهنگی و انسجام بخشداران و مدیران بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا گفت: تا روز گذشته 96 هزار نفر در حوزه شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.
نوروزی تنها راه برون رفت و جلوگیری از شیوع کرونا را واکسیناسیون عنوان کرد و گفت: تقویت مراکز واکسیناسیون در شهرستان در دستور کار قرار گرفته و باید از عادی سازی و عادی انگاری این مسئله جلوگیری کرده تا بتوانیم برای سلامتی مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.
فرماندار دشتستان درخصوص واکسیناسیون بخش ارم گفت: تاکنون 5 هزار و 288 نفر در این بخش واکسینه شده اند که از این تعداد 3 هزار و 428 نفر نوبت اول و یک هزار و 868 نفر نوبت دوم را دریافت کرده اند.
وی با اشاره به واکسینه شدن 85 درصد افراد بالای 50 سال در شهرستان بیان کرد: 74.9 درصد این افراد در بخش ارم واکسینه شده اند که در این راستا نیاز به برنامه ریزی بیشتر ی است.
نوروزی در ادامه افزود: در بخش ارم 54.2 افراد 40 تا 50 ساله و 6. 2 درصد افراد 18 تا 40 سال واکسن دریافت کرده اند.
فرماندار دشتستان با تاکید بر تعطیلی مراسمات و جدی گرفتن واکسینا سیون در بخش ارم تصریح کرد: از اول تیرماه سال جاری تا یکم شهریور تعداد 108 فوتی کرونایی در شهرستان به ثبت رسیده که میطلبد در راستای اهتمام جدی تری داشته باشیم.
نوروزی به انسجام و هماهنگی خوب شهرستان با وجود مشکلات متعدد اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال 120 پروژه با اعتباری بالغ بر 741 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی با ابراز خوشحالی در خصوص مورد توجه قرار گرفتن مسکن محرومین گفت: یکی از بحث های اصلی و اساسی شهرستان توجه به مسکن محرومین بود که طی نشست با دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن برای ساخت 350 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سال جاری برنامه ریزی کردیم و در حوزه شهرستان انجام خواهد شد.
نوروزی یادآور شد: درخصوص تقویت زیرساخت های برق نیز در سال گذشته با توجه به اینکه مسئله افت ولتاژ در بخش ارم مطرح بود؛ امسال با تعویض ترانس این مشکل برطرف شد.
وی با بیان اینکه همه نگاهمان همراهی و خدمت به مردم است، افزود: در هفته دولت پروژه های خوبی در بخش ارم افتتاح خواهد شد که شوراهای جدید باید با انسجام، هم افزایی و همدلی در راستای خدمت به مردم برنامه ریزی کنند تا بتوانند برای توسعه و پیشرفت شهرستان گامی بردارند.

eftetahe peroje eram 1
فرماندار دشتستان گفت: یکی از اقدامات دولت دوازدهم توسعه روستاها بود که در دولت جدید نیز باید در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: شوراها و دهیاران با تشکیل یک تیم مشکلات روستا را در اولیت قرارر داده تا با هم صدایی بتوانند مسائل بخش خود را برطرف نمایند.
فرملندار دشتستان با اشاره به اینکه در بحث توسعه عمران روستایی تغییرات خوبی در روستاها محسوس می شود، افزود: بحث کیفیت و زیبا سازی پروژه ها باید در اولویت قرار گیرد.
فتح الله نوروزی درخصوص پروژه های بخش ارم در هفته دولت بیان داشت: امروز در بخش ارم 10 پروژه با رقم ریالی 7 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد و 4 پروژه دیگر نیز بدستور استاندار در 8 شهریور با اعتبار 4 میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح می شود.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: بطور کلی در بخش ارم دشتستان 14 پروژه با اعتبار 11 میلیارد و 300 میلیون تومان طی هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی با تشریح 10 پروژه بخش ارم بیان داشت: در پروژه اول آسفالت معابر روستای پرجونک با مساحت 5 هزار و پانصد متر مربع و اعتبار 613 میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن زیرسازی، بیس ریزی و آسفالت آن انجام گرفته است.
نوروزی ادامه داد: پروژه دوم سنگ فرش و دیوارچینی روستای شکرک با اعتبار 118 میلیون تومان، پروژه سوم آسفالت معابر روستای کم زرد با مساحت 4 هزار و سیصد متر مربع با اعتبار 650 میلیون تومان که زیرسازی، بیس ریزی و آسفالت انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: پروژه چهارم آبنما که دیوار حفاظتی و ترمیم پل روستای تلخاب با اعتبار 250 میلیون تومان انجام شده، پروژه پنجم آسفالت معابر روستای دهرود علیا با مساحت 2 هزار متر مربع و اعتبار 320 میلیون تومان، پروژه ششم سنگ فرش کوچه های روستای فاریاب با مساحت یک هزار و پانصد و پنجاه متر مربع و اعتبار 250 میلیون تومان، پروژه هفتم احداث مخزن آب روستای باغتاج با گنجایش 210 متر مکعب با اعتبار 111 میلیون تومان، پروژه هشتم مربوط به بنیاد مسکن که در راستای مسکن محرومین شامل 4 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
فرماندار دشتستان افزود: در پروژه نهم درصوص بحث مسکن محرومین آمار و ارقام خوبی را شاهد بودیم و همکاران در کمیته امداد سهمیه مناسبی در سالجاری گرفتند که 12 واحد منزل مددجویان با اعتبار 6 هزار میلیون ریال افتتاح می شود و پروژه دهم نیز احداث 23 واحد مسکونی با اعتبار 25 میلیارد ریال در حال آغاز عملیات اجرایی است و 18 واحد نیز در سال 1400 با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد امور مستضعفان کلنگ زنی خواهد شد.
وی درخصوص بحث گاز رسانی روستاها بیان داشت: تقویت حوزه گاز رسانی به روستاهای بخش ارم در حال تکمیل است و حتی روستای فاریاب نیز با وجود قرار گرفتن در مناطق کوهستانی مراحل گاز رسانی آن در حال انجام است.
نوروزی یادآور شد: سازه های آبخیزداری را پیگیری و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد در ومشکل انارستان را نیز با برنامه برطرف می کنیم.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بمنظور استفاده بهتر از سد تنگ ارم هم برای روستا و هم شهر در حال برنامه ریزی هستیم و همچنین اعتبار اولیه در کمیته برنامه ریزی برای سد دهرود با اعتبار 17 میلیون و پانصد هزار تومان لحاظ شده است.

eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1eftetahe peroje eram 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group