جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

چندی پیش اداره پست بوشهر اعلام کرد که کامیون حامل بسته‌های پستی‌اش توقیف شده است؛ ماجرا از چه قرار است؟

به گزارش دیارجنوب، چندی پیش یکی از مخاطبین در اعتراضی مبنی بر اینکه اداره پست بوشهر بسته‌های بیش از ۲ کیلو وزن را پذیرش و ارسال نمی‌کند این موضوع را در میان گذاشت.
در این میان اداره پست دلیل این تصمیم را عدم همکاری کامیون‌داران به دلیل توقیف آن‌ها توسط پلیس به ظن کالای قاچاق اعلام کرد اما ماجرا چه بود؟

kamiyon post b
تکذیبیه پلیس بوشهر
نیروی انتظامی استان بوشهر در تکذیبیه خود نوشت: به تازگی خبری مبنی عدم پذیرش بسته‌های بالای دو کیلو توسط اداره پست و به دنبال آن نارضایتی مردم به دلیل کساد شدن کسب‌وکارهای خانگی و فروشگاه‌های اینترنتی در فضای مجازی منتشر شده است.
بنا براین گزارش و به نقل از مسؤولین آن اداره، پست دلیل این تصمیم خود را نداشتن کامیون حمل بارهای سنگین و عدم همکاری کامیون‌داران به دلیل توقیف آن‌ها توسط پلیس به ظن کالای قاچاق اعلام داشته است.
پلیس استان بوشهر این خبر را قویاً تکذیب نموده و به اطلاع عموم مردم می‌رساند، گرچه مقابله با قاچاق کالا وظیفه ذاتی پلیس می‌باشد اما در چند ماه گذشته حتی یک کامیون حامل کالای پستی توسط این پلیس توقیف نشده است و پلیس با درک صحیح شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی مردم همیشه در کنار آنها بوده است.
انتظار می‌رود مسئولین امر در اداره پست نسبت به مرتفع نمودن این مشکل اقدام تا رضایت عمومی جلب شود.
توقیف کامیون توسط پلیس استان فارس
علی پارسیده در این ارتباط اظهار داشت: در دوران کرونا با توجه به رشد کسب‌و‌کارهای خانگی استقبال مردم از پست بیشتر شده است.
مدیرکل پست استان بوشهر افزود: با توجه به استقبال مردم و کمبود نیرو با مجوزهای گرفته شده تعداد ۱۰ نفر به مجموعه اضافه کرده‌ایم تا خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.
وی ادامه داد: بعد از توقیف یکی از کامیو‌ن‌های پستی ما توسط استان پلیس استان فارس، پذیرش و ارسال بسته‌های بیش از وزن ۲ کیلو را متوقف کرده‌ایم.
این مقام مسؤول توضیح داد: با استانداری و شورای تامین استان مکاتباتی صورت گرفته و به دنبال رفع این مشکل هستیم.
پارسیده عنوان کرد: پست در حوزه کسب‌وکار مجازی کمک‌های موثری را انجام داده و انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی و انتظامی هم در این مسیر ما را یاری کنند.
مدیرکل پست استان بوشهر خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی استان بوشهر کمال قدردانی را داریم که همکاری‌های مطلوبی را با ما داشته‌اند./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group