جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

در آئینی با حضور فرمانده انتظامی دشتستان از خبرنگاران این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، سرهنگ فرهاد آراوند روز چهارشنبه 20 مرداد ماه در این آئین ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه اظهار داشت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی، امانتدار، مسئولیت پذیر، حلقه ارتباط بین دولت و ملت، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
وی بزرگترین رسانه در جهان اسلام را واقعه عاشورا عنوان کرد و گفت: جریان سازی پیاده روی اربعین، برپا کردن موکب های حسینی نیز ادامه دهنده این مسیر است که امیدواریم بتوانیم بصورت کاملا هدفمند همانند این رسالت که پیشینه غنی در جهان دارد؛ در خدمت اسلام باشیم.
فرمانده انتظامی دشتستان، نقش رسانه ها در جامعه را تاثیرگذار دانست و افزود: خبرنگاران در لبه جلویی میدان نبرد قرار دارند و میتوانند افکار عمومی را بخوبی کنترل کرده و مانع از هجمه دشمنان شوند.

tajlil khabarnegar entezami d 1
سرهنگ آراوند اهداف دشمنان و غول های رسانه ای را برشمرد و عنوان کرد: اختلال و خطا در دستگاه محاسباتی تصمیم گیران، ایجاد گسست عاطفی- ادراکی بین توده ها و نخبگان و زوال سرمایه های اجتماعی از جمله اهداف این دشمنان است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اعتماد به مسئولین و امید به آینده از سرمایه های بزرگی است که دشمنان و غول های رسانه ای به دنبال زوال و نابودی آن هستند تا بذر ناامیدی را در جامعه گسترانده و مسئولین را نا کارآمد جلوه دهند.
وی خبرنگاران را مبارزان خط مقدم در برابر غول های رسانه ای بیگانه دانست و افزود: شما بعنوان تلاشگران این عرصه و مبارزان این خط باید افکار عمومی را با توجه به شرایط جامعه مدیریت کرده و نگذارید به سمت اهداف بیگانه کشیده شوند.
سرهنگ آراوند، رسانه ها را قشر فرهیخته جامعه عنوان کرد و گفت: شما می توانید علاوه بر مدیریت افکار عمومی در مدیریت بحران نیز نقش داشته و با همیاری این حوادث را پیش بینی و از بروز آن پیشگیری کنید.
وی با بیان اینکه شما می توانید مسئولین را به حرکت وادارید، بیان داشت: ما به جایگاه عظیم رسانه ای اعتماد داشته و با همراهی شما نمی گذاریم مشکلی در شهرستان بوجود آید.
سرهنگ آراوند با بیان اینکه هیچگونه نا امنی در شهرستان نداریم، افزود: بیشتر اتفاقات شهرستان در سطح آسیب اجتماعی است که مردم آن را به نا امنی گره میزنند و ما امیدواریم با کمک شما اصحاب رسانه در زمینه آگاهی مردم این احساس امنیت را در جامعه برقرار کنیم.
فرمانده انتظامی دشتستان وضعیت شهرستان را قرمز عنوان کرد و گفت: ظرفیت بیمارستان دشتستان تکمیل شده وتنها راه پیشگیری همکاری مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
وی به راه اندازی مراکز واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان استقبال سالمندان به دریافت واکسن نسبت به جوانان بیشتر بوده که امیدواریم با همکاری شما در زمینه واکسیناسیون فرهنگ سازی شود.

tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1

tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1

tajlil khabarnegar entezami d 22tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1tajlil khabarnegar entezami d 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group