شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

منتخبین شورای روستای کلل دشتستان، درخصوص اولویت های شورای آینده توضیحاتی ارائه کردند.

سعیده شاکری-به گزارش دیارجنوب، اسدالله مجاهد از منتخبین شورای روستای کلل بیان داشت: درکنار هم بودن، کنار گذاشتن حاشیه ها، اختلافات و پیگیری راه ورودی روستا از سمت برازجان به آب پخش مهم ترین اقدام شورای آینده است.
وی درخصوص پیگیری مسایل وامورات کشاورزی مردم و پمپاژ روستای کلل بیان کرد: محل دریافت آب امورات کشاورزی سه روستای کلل، بنار و زیارت از طریق پمپاژ قدیمی است که سال ها از احداث آن میگذرد و بصورت سنتی اداره می شود.
مجاهد ادامه داد: امیدواریم با پیگیری بتوانیم از آب شیرین سد رییسعلی بهرمند شویم و بتوانیم با توجه به نیاز مردم روستا و طبق قول هایی مسئولین درسال های آینده مشکل پمپاژ را برطرف نماییم.
وی یاد آور شد: آسفالت کردن کوچها، ایجادپارک ها، احداث محلی مناسب برای دهیاری و شورا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

shora shahr roostaمجاهد تاکید کرد: راه ورودی روستا یکی از مهم ترین امورات است که پیگیری ها از دوره قبل تاکنون ادامه دارد و با ارتباط برقرار کردن با نماینده مردم دشتستان، فرماندارشهرستان و بخشداردر حال طی کردن مراحل و بندهای قانونی هستیم.
وی گفت: از اهداف و آرزوهای ما ایجاد فضای فرهنگی ورزشی برای فرزندان و خانواده های روستا بخصوص بانوان واحداث یک پارک بزرگ در اول روستا برای تفریح و بازی بچه ها است.
حسن صالحی از دیگر منتخبان شورای اسلامی روستای کلل بیان داشت: اولویت اصلی ما در شورا برطرف شدن مشکل راه ورودی روستا و آسفالت شدن تمامی کوچه ها است.
وی ادامه داد: نام گذاری کوچه های محل، پلاک کوبی منزل روستا ایجاد پارک و راه اندازی کلاس خیاطی برای خواهران، برگزاری کلاس زبان برای افراد محل و پاکسازی پشت سنگ جدول ها در اولویت اصلی شورای روستای کلل است.
محمدرضا شیخی از دیگر منتخبان شورای اسلامی روستای کلل در گفتگو با دیارجنوب بیان کرد: مهم ترین مشکل روستا نبودن صلح و دوستی و آرامش در بین مردم، نداشتن مکان ثابت جهت شورا و دهیاری و نداشتن راه ورودی و خروجی در روستا است.
وی درخصوص ارتقا چهره روستا گفت: در این راستا ایجاد راه های ورودی، ایجاد خروجی جهت روستا و پارک تفریحی و ورزشی و نامگذاری کوچه ها بنام شهیدان والا مقام و جانبازان عزیز از برنامه های ما می باشد.
شیخی عنوان کرد: ایجاد صلح و دوستی و آرامش در روستا، احداث مکان اختصاصی جهت شورا و دهیاری، تلاش بی وقفه در آبادانی، امنیت و گسترش روستا در زمینه های کشاورزی فرهنگی، هنری، ورزشی و پشتیبانی جوانان بیکار در امر اشتغال از شاخص ترین اقدامات در شورای اسلامی جدید روستای کلل است.

تنظیم کننده خبر: ندا قاسمیان پور

استان بوشهر

Template Design:Dima Group