شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان با گلایه شدید از مسئولین گفت: قطعی برق روزهای اخیر در شهرک صنعتی برازجان و ناحیه صنعتی گزبلند، باعث بوجود آمدن نارضایتی عمومی در بین واحدها شده است.

به گزارش دیارجنوب، روح الله غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: قطعی برق روزهای اخیر با اطلاع و بدون اطلاع قبلی در شهرک صنعتی برازجان و ناحیه صنعتی گزبلند، باعث بوجود آمدن نارضایتی عمومی در بین واحدهای صنعتی شده و کارد را به استخوان این تولید کنندگان رسانده است.
وی در ادامه اضافه کرد: خاموشی ناگهانی تا کنون خسارات زیادی به ماشین آلات و باعث افت ساعت کاری و تولید شده است.
غلامی ادامه داد: این در حالی است که تازه وارد فصل تابستان شده و با رویه ای که پیش روی مدیران استانی قرار دارد باید فاتحه تولید استان را خواند.
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان گفت: تا کنون جلسات معتددی در سطح استان با نمایندگان شرکت توزیع برگزار شده و قرار بر مدیریت کردن موضوع و افزایش سهمیه برق استان بوده که همچنان اذعان به کمبود سهمیه برق استان بوشهر دارند و این در حالی که استان بوشهر بدترین وضعیت قطعی در سطح کشور را دارد.

shahrak sanati borazjan 1
وی بیان داشت: چطور می شوند استانی که بخش عظیمی از انرژی کشور را تامین می کند نمیتوان برق چند واحد تولیدی با شرایط حساس را تامین کند و باید سهم تولید برق خود را به استان دیگر بدهد.
مدیر شهرک صنعتی برازجان در ادامه بیان داشت: ماشین آلات مستقر در واحدهای تولیدی بسیار حساس هستند و هر گونه سانحه قطعی برق به دستگاه ها، بالای 500 میلیون تومان ضرر مالی به این واحد ها خواهد زد.
وی در ادامه گفت: در شهرک صنعتی برازجان با همکاری واحدهای صنعتی در بحث مدیریت مصرف، پایان شیف های کاری خود رو به قبل از ساعت 14 موکول کرده اند و علی رغم تعطیلی واحدی واحدهای بسته بندی خرما در پایان فصل کاری باز هم شاهد قطعی برق هستیم.

shahrak sanati borazjan 1
غلامی اضافه کرد: در شهرک صنعتی برازجان و ناحیه صنعتی گزبلند دو واحد تولیدی اکسیژن در حال فعالیت می باشند که با توجه به پیک پنجم کرونایی کشور بصورت 24 ساعته مجبور به فعالیت هستند و هر گونه خسارت به ماشین ماشین آلات این شرکت ها، فاجعه ای در تامین اکسیژن بیمارستان های استان به همراه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که برق روزانه در ال قطع شدن می باشد، چطور می‌توان از تولید حمایت کرد، این در حالی است که انتظار می‌رفت با نام‌گذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت نیرو و شرکت برق با تدبیر بیشتری نسبت به مدیریت تامین و قطع برق صنایع و واحد‌ها اقدام کنند و نمایندگان مردم و دستگاه های دولتی بیشتر به بخش صنعت اهمیت دهند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group