جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طبق گزارش نرم افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان دیر از نارنجی (پرخطر )به قرمز (خیلی پرخطر)، شمار مناطق قرمز این استان به ۶ شهرستان افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری روز جمعه در این ارتباط افزود: براین اساس شهرستان‌های دیر، تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان، و دشتی استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
وی بیان کرد: همچنین شهرستان‌ دیلم نیز از رنگ زرد (خطر متوسط) به نارنجی تغییر رنگ داد.
کشمیری اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارش سامانه ماسک شهرستان‌های دیلم، گناوه بوشهر و جم از توابع استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

naghshe corona
وی ادامه داد: این تغییر رنگ کرونایی استان بوشهر و افزایش روند مرگ و میز ناشی از کرونا زنگ خطری برای این استان به شمار می‌رود.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۳۳۲ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۳ نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ۵۰ هزار و ۲۹۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و یکهزار و ۲۴۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group