جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار بوشهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، ترددهای بین استانی از ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع خواهد بود و تردد به شهرهای زرد هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به همراه دارد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: نباید اجازه دهیم به پیک پنجم کرونا در استان برسیم و این امر نیازمند همکاری مردم و دستگاه های مربوطه و رعایت و نظارت جدی بر پروتکل های بهداشتی است، کوچکترین سهل انگاری در این زمینه خسارت جبران ناپذیری به همراه دارد.
استاندار بوشهر افزود: واکسن زدن به معنی ایمنی کامل نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مردم حتی افرادی که واکسن را دریافت کردند ضروری است.

mahdoodiyat jade
وی افزود: با تولید واکسن داخلی، سهمیه های استان هم افزایش خواهد یافت و روند واکسیناسیون سرعت بیشتری خواهد گرفت.
گراوند در خصوص مناسبت‌های پیش رو گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای برگزاری آیین‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، سالگرد ارتحال امام و سالگرد قیام 15 خرداد استفاده شود .
استاندار بوشهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، ترددهای بین استانی از ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع خواهد بود و تردد به شهرهای زرد هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به همراه دارد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group