جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: مرحله نخست انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت این استان که قرار بود روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران به نوبت دوم موکول شد.

به گزارش دیارجنوب، رسول زارعی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: نوبت دوم انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت بوشهر به عنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی بخش خصوصی استان اوایل خرداد ماه برگزار می‌شود و در این مرحله جلسه مجمع با حضور هر تعداد از سهامداران رسمیت می‌یابد و هیات مدیره تشکیل می‌شود.
وی یادآور شد: مرحله نخست برگزاری این انتخابات منوط به شرکت ۵۰ درصد به اضافه یک نفر از سهامداران شرکت بود که مجمع به این حد نصاب نرسید.
زارعی افزود: زمان و نحوه شرکت سهام داران عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت خود انتخاب و در سجام ثبت‌نام کرده‌اند، از طریق رسانه‌ها و پیامک به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

edalat
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی شده‌است تا در این مرحله نامزدهای عضویت در هیات مدیره بتوانند برای جذب رای سهامداران تبلیغات انجام دهند.
وی اظهار کرد: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضا، نقش کلیدی در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی فراهم می‌کند.
هیات مدیره منتخب مجمع متشکل از پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل است که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت بوشهر به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از ۳۷۳ هزار نفر از اعضا را در این استان بر عهده می‌گیرند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group