جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن ۳۶۸ نفر در بخش‌های کرونایی گفت: کرونا به عمر ۴ بوشهری دیگر پایان داد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۵ مورد به کرونا قطعی است.
وی با اشاره به بستری ۵۱ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

corona new viros
کشمیری با اشاره به فوت ۱۰۶۶ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استان بوشهر را چنین اعلام نمود: متأسفانه چهار آقای ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۸۴ ساله باسابقه دیابت، بیماری قلبی و کبدی، مشکل پلاکت خون و از کار افتادگی ازجمله موارد فوتی امروز در استان بوشهر بودند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷۲۸۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند./ وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group