جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: ۵۴ واحد صنفی در شهر بوشهر به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی مهروموم شدند.

به گزارش دیارجنوب، حسن فخرایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا از نیمه دوم فروردین‌ بازدید از واحدهای صنفی و نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان بوشهر افزایش یافت.
وی ادامه داد: بازدید از واحدهای صنفی در قالب گروه‌های بازرسی شامل نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، و با حضور کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در شهرستان بوشهر، روزانه و در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌گیرد.

polomp
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر هدف از این بازرسی‌ها را بررسی اجرای محدودیت‌های کرونایی، دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت بر مراکز فعال تجاری عنوان کرد.
فخرایی با اشاره به اهمیت همراهی واحد‌های صنفی در مهار ویروس کرونا گفت: فعالیت مشاغل صنفی مربوط به گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در مناطق دارای وضعیت قرمز و گروه‌های ۳ و ۴ در مناطق دارای وضعیت نارنجی کرونایی ممنوع است و باید تا تغییر رنگ‌بندی شهرستان بسته بمانند.
وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.
شهرستان بوشهر از ششم اردیبهشت در شرایط نارنجی قرار گرفته است اما از چهاردهم فرودین تا پنجم اردیبهشت در شرایط قرمز کرونایی بود./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group