جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان گفت: امکانات درمانی دشتستان رضایت بخش و متناسب با جمعیت و وسعت آن نیست.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی صبح شنبه در بازدید از بیمارستان شهید گنجی برازجان ضمن تجلیل از تلاش‌های مدیریت و کادر درمان این بیمارستان در خدمات رسانی به مردم خصوصاً در این شرایط سخت کرونایی اظهار داشت: امروز کادر درمان در سخت‌ترین شرایط خود قرار دارد و همه شما در حال ایثار هستید.

وی اضافه کرد: حضور ما در این بیمارستان به منظور تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شما است و اینکه احساس کنید بنده به عنوان خادم مردم دشتستان در کنار شما هستم تا به کمک هم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: این بیمارستان تنها بیمارستان شهرستان دشتستان است و علاوه بر خدمات دهی به مردم این شهرستان، شهرستان‌های مجاور هم از خدمات آن استفاده می‌کنند و نیاز است که برای تقویت کادر درمان بیمارستان تلاش بیشتری شود.

namayande dashtestan

وی با اشاره به اینکه امکانات درمانی دشتستان متناسب با جمعیت و وسعت آن نیست تصریح کرد: اکنون و در این شرایط سخت کرونایی باید تخصص‌های مورد نیاز برای این بیمارستان تأمین شود.

رضایی خواستار پرداخت مطالبات پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی و دیگر کارکنان بیمارستان شد و افزود: با هم‌افزایی و همراهی همه مسئولان شهرستان و استان انتظار می‌رود شاهد رفع مشکلات بیمارستان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تأمین تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان، از پیگیری جدی برای راه‌اندازی دستگاه ام‌آرآی و دیگر تجهیزات در بیمارستان خبر داد.

رضایی خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر کلینیک تخصصی برازجان شد و افزود: سال گذشته منتظر افتتاح کلینیک بودیم اما متأسفانه وعده‌ها عملی نشد.

رئیس بیمارستان شهید گنجی نیز در جریان این بازدید از افزایش تخت‌های بستری برای پذیرش حداکثری بیماران کرونایی خبر داد و کمبود متخصصان عفونی و داخلی را از مهمترین مشکلات فعلی بیمارستان دانست./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group