سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: قطعه مورد نیاز دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی این دانشگاه خریداری شده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: این قطعه ظهر دیروز به بیمارستان کنگان رسیده و (فردا) روز شنبه کارشناسان شرکت مرتبط این قطعه را بر روی سی تی اسکن بیمارستان کنگان نصب می‌کنند تا خدمات مهم این دستگاه از سرگرفته شود.

وی بیان کرد: همچنین رایزنی و پیگیری‌های اولیه برای خرید دستگاه سی تی اسکن جدید نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انجام شده است.

کشمیری گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان کنگان علاوه بر خدمات رسانی به مردم این شهرستان به شهرستان‌های همجوار از جمله عسلویه و دیر نیز خدمات ارائه می‌دهد.

امام جمعه شهرستان کنگان سه شنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا خرابی مکرر دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را باعث سرگردانی مراجعان و ایجاد مشکل برای بیماران بویژه در شرایط قرمز کرونایی اعلام کرده بود.

ctscan

به گفته حجت الاسلام محمود محمودی در سه ماه اخیر برای دومین باری است که دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خراب می‌شود و این زیبنده قلب تپنده انرژی کشور نیست.

وی برضرورت چاره اندیشی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص برطرف کردن این مشکل مهم بیماستان امام خمینی (ره) کنگان با توجه به حجم مراجعه‌ها تاکید کرده بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group