جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح تشدید نظارت برکالای پر مصرف و مایحتاج مردم ویژه ماه مبارک رمضان از امروز چهارشنبه در این استان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب رضا جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح تشدید نظارت بر عرضه کالاهای اساسی نظیر مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، شکر و دیگر اقلام پرمصرف با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان در بازار توسط گشت‌های بازرسی سازمان صمت استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اجرای گشت‌های مشترک نظارت بر بازار با همکاری برخی دستگاه‌ها نظیر تعزیرات حکومتی، اصناف، شبکه بهداشت و درمان، دام‌پزشکی و اماکن نیروی انتظامی در استان و شهرستان‌ها به صورت فعال برای رسیدگی به موقع به تخلف‌های احتمالی و ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی مردم انجام می‌شود.

kala

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اصناف موظفند قیمت‌های واقعی کالاهای قابل عرضه را در معرض دید مشتریان خود قرار دهند تا از این طریق از تضییع حقوق مصرف کنندگان جلوگیری شود.

جمالی ادامه داد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آماده دریافت شکایت‌های مردمی در بخش عرضه کالا و خدمات است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، شکایت‌های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و یا سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir برای رسیدگی اعلام کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group