شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

با حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی در استان بوشهر، سه پروژه در حوزه زیرساخت و ایمنی بندر خارگ با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ در این ارتباط اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم و راهبردی در آبراه بین المللی خلیج فارس به شمار می‌رود.
وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در ارتقا سطح زیر ساخت‌های حیاتی بنادر کشور اقدامات بسیار مناسبی به سرانجام رسانده است که شایسته تقدیر است.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امروز همزمان با حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی در استان بوشهر سه پروژه در حوزه زیرساخت و ایمنی بندر خارگ با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال به افتتاح رسید.

perojeh kharg
ابراهیمی گفت: پروژه سیستم اطفای حریق ثابت بندر مروارید خارگ با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطح ایمنی بندری افتتاح شد.
وی بیان کرد: پروژه برق رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطخ ایمنی، افزایش امنیت و بهره وری اسکله مروارید خارگ افتتاح شد.
ابراهیمی بیان کرد: همچنین اتصال سامانه بین المللی ناوتکس بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافربری بندر بوشهر از دیگر طرح‌های توسعه‌ای است که با اعتبار ۳۰ میلیارد امروز از سوی وزیر و به صورت ویدئو کنفرانس به افتتاح رسید./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group