جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی در این ارتباط اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی سامانه بارشی از بعدازظهر امروز در سطح استان بوشهر است.
وی اضافه کرد: فردا نیز شاهد تداوم فعالیت این سامانه به صورت افزایش ابر، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده به همراه رعدوبرق در سطح استان بوشهر خواهیم بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهرخاطرنشان کرد: از فردا با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان و با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، دریا تا اوایل هفته آینده متلاطم خواهد بود.
وی تاکید کرد: طی امروز و فردا با عبور امواج ناپایدار جو، وزش تندبادهای لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

samane bareshi
مساعدی برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر را نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده به همراه رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی کرد.
وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات در هنگام وزش تندباد ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهرگفت: طی این مدت ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group