جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر گفت: جامعه جوانان متحد اسلامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان های استان فهرست ارائه خواهد داد.

داوود بحرینی-به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام سید محمد طاهر زاده اظهار داشت: از آنجایی که نقش شوراها در رضایت عمومی جامعه نسبت به انقلاب و کشور تأثیر فراوانی دارد بر آن شدیم تا در نخستین انتخابات شوراها در گام دوم انقلاب از بین نامزدهای انقلابی و متعهد در شهرستان ها فهرست انتخاباتی همراه و هماهنگ با محوریت جریان انقلابی تهیه و حمایت شوند.
وی اضافه کرد: متاسفانه در دوره گذشته به جهت حساسیت فراوان انتخابات ریاست جمهوری، دلسوزان نظام و حتی مردم انقلابی از این جبهه غافل شدند و اتفاقات نامبارکی در شوراهای سراسر کشور شاهد بودیم.

taherzade javanan
طاهر زاده ادامه داد: خلأ حضور افراد انقلابی در این صحنه باعث شد افرادی معلوم الحال و منفعت طلب در سکوت رسانه های انقلابی پای به عرصه شوراها گذارند و مردم را نسبت به عملکرد نظام با چالش روبرو کنند، لذا جامعه جوانان متحد اسلامی در کنار دیگر جریانات انقلاب محور و به جهت ادای دین سیاسی و اجتماعی خود در شهرستان ها فهرست مورد نظر را منتشر و حمایت خواهد کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group