سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مسافر ایتالیا، پس از بازگشت به ایران و درگیری بر سر ارثیه خانوادگی، پدرش را به قتل رساند و به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش دیارجنوب، ساعت ۷ شب چهارشنبه بیست و نهم بهمن مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در تماس با بازپرس جنایی پایتخت از کشف دو جسد در آپارتمانی ۶ طبقه خبر دادند.
با اعلام این خبر بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. با حضور در محل آنها با جسد مردی ۸۵ ساله مواجه شدند که با ضربات جسمی نوک تیز مانند چاقو و چکش به قتل رسیده بود. در چند قدمی جسد پیرمرد، بدن بی‌جان مرد میانسالی قرار داشت که چاقوی خونینی در کنارش افتاده بود و معاینات تیم بررسی صحنه جرم نشان می‌داد که او خودکشی کرده است. بدین ترتیب چاقو و چکشی که با آن جنایت رخ داده بود، کشف شد.

khodkoshi ghatl
دو جسد در یک خانه
بررسی‌های تیم جنایی و معاینات متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد عامل این جنایت پسر ۵۲ ساله مقتول بوده که جسدش چند متر آن طرف‌تر کشف شده بود. طبق اعلام پزشکی قانونی پسر مقتول حدود یک ساعت پس از قتل پدرش اقدام به خودکشی کرده است. مدارک نشان می‌داد که وی پس از قتل پدرش به خاطر عذاب وجدان به زندگی خود پایان داده است. طبق معاینات صورت گرفته جنایت صبح رخ داده بود و اجساد حدود ۴ ساعت پس از قتل اول پیدا شده بود.
اجساد را یکی از فرزندان مرد میانسال پیدا کرده بود. او در تحقیقات گفت: ما در ساختمان ۶ طبقه ساکن هستیم و برادر و پدرم هم باهم زندگی می‌کردند.برادرم مدتی بود که با پدرم مشکل پیدا کرده بود. او از پدرم می‌خواست که سهم الارثش را پرداخت کند و مدام سر این ماجرا باهم درگیر بودند. امروز از پدر و برادرم خبری نبود. وقتی به سراغشان رفتیم کسی در را باز نکرد با کلید یدکی که داشتیم وارد خانه شده و با اجساد آنها مواجه شدیم.
وی ادامه داد: برادرم حدود دو سال قبل به ایران آمد، او ۱۰ سال ساکن ایتالیا و یونان بود و در آنجا کار می‌کرد. بعد از اینکه به تهران آمد در یک مغازه صوتی و تصویری مشغول به کار شد.
اجساد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از سوی بازپرس جنایی ادامه دارد./ اقتصادآنلاین

استان بوشهر

Template Design:Dima Group