جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

چندی پیش شهرداری برازجان در راستای رسالت اجتماعی-فرهنگی خود اقدام به راه‌اندازی ایستگاههای کتاب در چند نقطه‌ی این شهر نمود و با احیای کیوسک‌های تلفن همگانی، این کیوسکها را در قامت کتابخانه‌های کوچک خیابانی دوباره وارد چرخه‌ی زندگی شهری کرد.

به گزارش دیارجنوب، این طرح از ابتدا با استقبال دلسوزان شهر، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان کتاب مواجه گردید و شهردار برازجان در گفتگو با رسانه‌ها از شهروندان درخواست کرد در حفظ و نگهداری این پایگاههای فرهنگی با شهرداری همکاری نموده، با اهدای کتاب به این ایستگاهها در توسعه‌ی فرهنگ مطالعه مشارکت داشته باشند.

در همین راستا کتابخانه‌ی عمومی شهید رجایی برازجان، عبدالرضا شنان‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و امین آذربان از فعالان فرهنگی و ورزشی برازجان ضمن مشارکت در این حرکت فرهنگی، تعداد قابل توجهی کتاب به ایستگاههای مطالعه اهدا کردند.

baje ketab 1

امین آذربان مدیر فروشگاه کتاب "کتاب‌شهر" بوشهر تعداد ۳۵۰ جلد کتاب به ارزش ریالی ۱۵ میلیون تومان به این ایستگاهها اهدا نمود و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز ضمن اهدای بیش از ۵۰ جلد کتاب به ایستگاههای مطالعه‌ی شهرداری برازجان اظهار داشت این اداره آمادگی دارد شماری کتاب بصورت ماهانه‌ به کیوسک‌های مطالعه‌ی شهرداری برازجان اهدا نماید.

baje ketab 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group