جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار بوشهر گفت: محدودیت های تردد شبانه در تمام شهرهای شهرستان از ساعت نه شب تا چهار صبح ادامه داشته و مردم از تردد در شهر جز در مواقع اضطراری خودداری کنند.

به گزارش دیارجنوب، عباس جمشیدی در جلسه مشترک ستاد مدیریت بیماری کرونا و شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: موفقیت در اجرای کنترل و کاهش بیماری کووید19 که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت گرفته است به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها نیاز بوده، از این رو تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.
وی در ادامه اضافه کرد: اقدامات و همراهی خوبی توسط عوامل اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق مختلف شهرستان صورت گرفته و اجرای موفق این طرح روند افزایشی بیماری در پاییز را کنترل و کاهش داد.

farmandari boushehr
فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: بیماری کرونا نباید موجب عادی انگاری مردم شودو خوشبختانه تا به امروز در همه مراحل با وجود همه فشارها،مردم با ستاد کرونا همراهی و همکاری داشته اند.
جمشیدی با تقدیر از تلاش و همراهی اصناف و مشاغل مختلف شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی، بیان داشت: با توجه به تداوم محدودیت های تردد شبانه در تمام شهرهای شهرستان از ساعت نه شب تا چهار صبح، مردم برای جلوگیری از اعمال قانون و جرایم راهنمایی و رانندگی از تردد در سطح شهر جز در مواقع اضطراری خودداری کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group