جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

در آیینی که با حضور مسئولین استانی و محلی در برازجان، مرکز دشتستان واقع در استان بوشهر برگزار شد از دو خادمیار رضوی اهل قلم به همراه 33 نویسنده و ناشر دیگر حوزه دفاع مقدس این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دیارجنوب، آیین تجلیل از ۳۵ نویسنده کتاب دفاع مقدس با حضور زراعتگر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان، سردار حسین کارگر مسئول بنیاد بین ‌المللی غدیر استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه دشتستان، سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان، سید فاضل حسینی مسئول حفظ آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس شهرستان دشتستان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در پژوهش‌سرای متقین برازجان برگزار شد.

tajlih nevisandegan razavi
در این آیین از حجت الاسلام والمسلمین جلال شریفی معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی بوشهر و حبیب قاسمی رابط کانون خبر و رسانه شهرستان دشتستان که هر دو از نویسندگان کتاب های دفاع مقدس هستند، تجلیل شد.
فرمانده سپاه دشتستان در این آیین گفت: وجود ۶۷۰ شهید و ۱۷ هزار رزمنده دفاع مقدس و ۱۴۰ آزاده و ۱۷۰۰ جانباز دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات این شهرستان است.
وی افزود: 35 نویسنده و ناشر این شهرستان با تالیف 84 کتاب، نقش دشتستان در دفاع مقدس، نقش مردم و رزمندگان و بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین نقش زنان در پشتیبانی رزمندگان در پشت جبهه را به رشته تحریر درآورده اند که جای تجلیل و تقدیر دارد./ آستان نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group