جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه طرح های نیمه تمام باید تکمیل شود، گفت: سالن شهید شاهینی و آمفی تئاتر در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان در جلسه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان اظهار داشت: با پیگیری و بررسی های لازم، طرح های نیمه تمام شهرستان تکمیل و پروانه بهره برداری آنها صادر شود.
وی تکمیل این طرح ها را عاملی برای ایجاد اشتغال جوانان دانست و افزود: باید از فرصتها برای پیشرفت شهرستان استفاده کرد.

jalase jaheshtolid dashtestan 1
نوروزی با تاکید بر تشکیل کمیته کارشناسی بمنظور تکمیل طرح های نیمه تمام و فعالسازی واحدهای راکد در ادارات بیان داشت: کارشناسان بصورت تیمی در ادارات پیگیری های لازم را انجام و مشکلات واحدها را بررسی و رفع کنند.
وی با اشاره به پروژه های مورد افتتاح در دهه فجر ابراز داشت: در ماه های اخیر، پیگیری های مکرر درخصوص تکمیل پروژه های دشتستان انجام گرفت که با اتمام آنها شاهد رشد و شکوفایی در شهرستان خواهیم بود.

jalase jaheshtolid dashtestan 1
فتح الله نوروزی تصریح کرد: پروژه سالن شهید شاهینی و آمفی تئاتر که بیش از 10 سال از روند تکمیل آنها میگذرد، با تخصیص 22000 میلیون ریال و 50000 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
وی پیشرفت 98 درصدی در حوزه گاز روستایی را از جمله دستاوردهای سالجاری عنوان کرد و افزود: پیگیری ها و جلسات باید منجر به پیشرفت شهرستان شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 18 جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶6۴ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده‌ است.
شهسوار قائدی در ادامه بیان داشت: اجرای این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال۲۲۲ نفر را فراهم می‌کند که فعالیت آنها بیشتر در زمینه‌های تولید محصولات بتنی، سبدسازی و تولید اکسیژن است.

jalase jaheshtolid dashtestan 1
قائدی به پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی در شهرستان اشاره کرد و افزود: طی 9 ماه سالجاری پروانه بهره‌برداری 6 واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 136 میلیارد و 940 میلیون ریال صادرشده است.
وی اشتغال این واحدهای تولیدی را 65 نفر عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق جهش تولید اقدامات مهم و موثری انجام شده که نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولیدات واحد های صنعتی داشته است.

در این جلسه مظفری معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، نوذری مدیر جهاد کشاورزی و سعادت مدیر میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان دشتستان حضور داشتند.

jalase jaheshtolid dashtestan 1jalase jaheshtolid dashtestan 8jalase jaheshtolid dashtestan 1jalase jaheshtolid dashtestan 1jalase jaheshtolid dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group