شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس شورای اسلامی روستای بنه عباس گفت: الحاق این روستا به بخش آب پخش از خواسته های چندساله مردم است که متاسفانه تاکنون انجام نشده است و باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

جواد راهپیما-به گزارش دیارجنوب، امام جمعه برازجان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان با حضور در روستای بنه عباس، ضمن دیدار با خانواده شهید جهان آوازه و برادر جانبازش امان الله آوازه، از منازل مسکونی سیل زده نیز بازدید کردند.
رئیس شورای اسلامی روستای بنه عباس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: روستای بنه عباس در 13 کیلومتری مرکز بخش آب پخش واقع شده و بسیاری از امورات مردم این روستا از بخش آب پخش تامین می شود ولی از لحاظ تقسیمات کشوری، این روستا از توابع بخش شبانکاره است.

bazdid bone abbas 1
نعمت الله صداقت افزود: همانگونه که فاصله روستا تا مرکز بخش شبانکاره حدود۴۳ کیلومتر است و رفت و آمد مردم نیز به دلیل صعب العبور بودن وکوهستانی بودن مسیر راه با مشکلاتی روبروست و برای رفتن به شبانکاره باید از شهر آبپخش عبور کرد در ضمن امنیت روستا زیر نظر بخش آبپخش است،در سالهای گذشته درخواست های فراوانی جهت الحاق این روستا به بخش آب پخش داشته اند و ما نیز این خواسته بحق مردم را پیگیری کرده ایم و مکاتبات زیادی در این رابطه داشته ایم که متاسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده و موضوع حل نشده است.
صداقت حق برداشت آب از سد رئیسعلی دلواری را از دیگر خواسته های مردم عنوان کرد و ابراز داشت: کانال آب منشعب از سد رئیسعلی از کنار روستا می گذرد و مردم روستا باید بتوانند از آن بهره مند شوند که متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.
وی خاطرنشان کرد:جوانان روستا جهت اشتغال و کشاورزی نیاز به آب دارند و مهم با اجازه برداشت از کانال آبیاری محقق می شود.
گفتنی است؛ حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان، ملک زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان، نیک نام از ایثارگران ناجا، نعمت الله صداقت رئیس شورا و امینی زاده از معتمدان محلی روستا از ساختمان جدید التاسیس حسینیه روستا و منازل مسکونی سیل زده بازدید کردند.

bazdid bone abbas 1bazdid bone abbas 1bazdid bone abbas 1bazdid bone abbas 1bazdid bone abbas 1bazdid bone abbas 1bazdid bone abbas 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group