شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن ۸۶ بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: یک نفر به تعداد جانباختگان کرونا در استان افزوده شد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۶ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه امروز تنها مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر بانوی ۶۱ ساله‌ای باسابقه بیماری قلبی، سرطان، دیابت و فشارخون بود.

korona viroos
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
دکتر کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷۸۰۰ نفر بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۱ دی‌ماه ۸۴۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۳۶ نفر مورد مثبت قطعی و هفت نفر مورد مشکوک بوده‌اند./وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group