جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: فراخوان جشنواره سراسری خدمت خادمیاران رضوی در بوشهر منتشر شد.

به گزارش دیارجنوب، یوسف جمالی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به فراخوان جشنواره خدمت رضوی در استان بوشهر اظهار کرد: کانون‌های خدمت رضوی در راستای ترویج فرهنگ و سیره رضوی و اهل بیت علیه السلام، شناسایی ظرفیت‌های استانی، شهرستانی، شهری و محلات مختلف، همچنین شناسایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، امدادرسانی و کمک به این اقشار با مشارکت خادمیاران، یاوران رضوی و خیرین تشکیل شده است.
وی افزود: خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه با نام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه امام رضا (ع) ودرجهت ترویج فرهنگ و سیره رضوی خدمتی است که ارزش معنوی بسیار بالا و خیر و سعادت دنیا و آخرت، علاوه بر آثار و برکات فراوان در زندگی و امور معنوی، تأثیرات اجتماعی فراوانی دارد که این تأثیرات موجب سالم‌سازی جامعه اسلامی خواهد شد.

razavi 1
وی با بیان اینکه جشنواره سراسری خدمت خادمیاران رضوی باهدف معرفی الگوهای برتر خدمت به نیازمندان و فعالیت‌های تخصصی خادمیاران سراسر کشور در حال برگزاری است، ادامه داد: محورهای اصلی این جشنواره گزارش فعالیت‌های الگویی فردی و گروهی، خادمیاران در قالب کانون‌های خدمت رضوی موضوعی و عمومی، فعالیت موفق در ارائه بسته جامعی از خدمات به خانواده های جامعه هدف و تقویت حال و هوای امام رضایی در بین خادمیاران و یاوران رضوی است.
وی گفت: جشنواره خدمت فرصتی است تا خادمیاران طرح‌های الگوی خود و یا سایر خادمیاران را در راستای محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف جهت الگوبرداری در جشنواره خدمت ثبت کنند.

razavi 1
حجت الاسلام جمالی اضافه کرد: کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران برای شرکت در این جشنواره آثار خود را همراه با عکس، فیلم، کلیپ و گزارش نوع و نحوه فعالیت آن تا پایان دی ماه سال جاری در سایت http://khademyar.razavi.ir ثبت نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group