جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان طی حکمی سرپرست جدید درمانگاه فرهنگیان این شهرستان را منصوب کرد.

به گزارش دیارجنوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آئین معارفه سرپرست جدید درمانگاه فرهنگیان این شهرستان کرونا را دشمن مخفی مردم دانست و گفت: این ویروس با هیچ کس شوخی ندارد و یک دشمن نامرئی برای انسان است.
سهراب باقری خاطرنشان کرد: در این دوران سخت کرونایی باید قدر نعمت سلامتی خودرا بدانیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود زمینه خدمت به دیگران فراهم نمائیم.
وی فسلفه تشکیل درمانگاه فرهنگیان را ارائه خدمات بهداشتی به فرهنگیان عنوان کرد و گفت: استفاده از خدمات این درمانگاه برای عموم مردم آزاد است اما فرهنگیان و دانش آموزان این خدمات را با تخفیف ویژه دریافت خواهند کرد.

moarefe farhangiyan 1
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با قدردانی از زحمات کسانی که در گسترش بنا و فضای فیزیکی این درمانگاه طی سالیان گذشته تلاش نمودند گفت: این درمانگاه شامل بخش‌های دندان پزشکی، مامایی، عمومی و گفتار درمانی و فیزیوتراپی آماده ارائه خدمت به فرهنگیان عزیز و مردم می باشد و امیدواریم با گسترش فعالیت های این درمانگاه بتوانیم خدمات دیگری نیز ارائه نمائیم.
مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش های مدیر فقید سابق این درمانگاه که براثر ابتلا به کرونا به دیار حق شتافت ، گفت : مرحوم عبدالحسین بناری زحمات زیادی در راه اندازی و مدیریت درمانگاه طی این سالها کشید.
حبیب اله بوستانی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ساختمان این درمانگاه توسط خیران گسترش یافته است سعی خواهیم نمود که با استقرار آزمایشگاه ، رادیولوژی و دیگر خدمات بتوانیم در خدمت فرهنگیان باشیم.
در این جلسه از کادر درمانگاه تجلیل به عمل آمد و خانم لیلا مقدم حسینی به عنوان سرپرست جدید درمانگاه فرهنگیان منصوب شد./ روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان

moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1moarefe farhangiyan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group