شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس فدراسیون هندبال کشور از احداث سالن 3 هزار نفری بنام خانه هندبال و زمین ساحلی در بوشهر خبر داد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، علیرضا پاکدل عصر چهارشنبه 12 آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که با استاندار بوشهر برگزار شد، دستاوردهای خوبی درخصوص تیم ستارگان دشتستان داشتیم.

وی از راه اندازی خانه هندبال بوشهر خبر داد و گفت: سالن 3 هزار نفری بوشهر در حال ساخت است که پس از تکمیل بنام خانه هندبال نامگذاری خواهد شد.
رئیس فدراسیون هندبال کشور در ادامه از احداث یک زمین هندبال ساحلی در بوشهر خبر داد و افزود: طی جلسه با مدیرکل فنی و حرفه ای استان و ستوده معاونی عمرانی استاندار، قول مساعد داده شد که در مجموعه شماره 3 فنی حرفه ای استان یک زمین هندبال ساحلی با استاندار دهای روز بین المللی طی چند ماه آینده احداث و آماده بهره برداری شود.

hanbal saheli borazjan 1
علیرضا پاکدل بیان با ابراز خوشحالی از تیم هندبال نوجوانان دشتستان و بوشهر بیان داشت: تیم هندبال ساحلی نوجوانان دشتستان و هندبال سالنی بوشهر هر دو درحال تمرین هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: هندبال استان بوشهر در طول تاریخ نیرو ها و بازیکنان خوبی داشته بخصوص در شهر برازجان و شهرستان دشتستان که از افتخارات در تیم ملی بودند.
احمد بهروزیان فر در ادامه به هندبالیست بودن شهرستان دشتستان در ورزش اشاره کرد و افزود: هندبال دشتستان مورد توجه استان بوشهر است و امیدواریم با حمایت و تلاش بتوانیم آینده درخشانی را برای هندبال دشتستان رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه ورزش های ساحلی از اولویت ماست، افزود: در فوتبال ساحلی استان بوشهر حرف اول را میزند و 70 درصد از بازیکنان استان بوشهر در مسابقات جهانی ورزش ساحلی راه یافته اند.

hanbal saheli borazjan 1
بهروزیان فر با اشاره به اینکه هندبال در استان بوشهر پیشرفت خوبی داشته، بیان داشت: ما از استان های برتر کشور و در رتبه های اول و دوم قرار گرفته ایم و باید بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.
وی در ادامه از پیشرفت والیبال طی چند ماه آینده خبر داد و گفت: بوشهر از بهترین ها در ورزش های ساحلی است و امیدواریم شاهد موفقیت های این رشته ورزشی نیز باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بابیان اینکه ورزش سالنی از اولویت های ما بوده، افزود: تیم داری کاری دشوار است و اداره ورزش و جوانان کارش تیم داری و باشگاه داری نیست ولی ما باید به دنبال ظرفیت ها و پتانسیل های موجود باشیم و همواره تا حد توان از تیم ستارگان دشتستان حمایت خواهیم کرد.
وی از "ابراهیم رضایی" نماینده مردم دشتستان در مجلس تشکر کرد و افزود: نماینده دشتستان برای ستارگان و تمامی رشته های ورزشی دلسوزانه پیگیری و تلاش کردند و همگی از این تیم حمایت کرده تا بتوانیم مشکل اسپانسر این باشگاه را حل نماییم.
بهروزیان فرگفت: طی جلسه استاندار با رئیس فدراسیون هندبال کشور نیز در خصوص حمایت ها صحبت هایی مطرح شد که کمک خواهد شد ولی در حد کم خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: طی چند سال اخیر با پیگیری ها و حمایت ها ی استاندار بوشهر کمک های خوبی به ورزش شده و شاید در سال های گذشته شرایط میزبانی و برگزاری اردویی را نداشتیم ولی اکنون خوابگاه های خوبی در استان و شهرستان دشتستان ساخته شده که دشتستان بهترین خوابگاه را دارد.

hanbal saheli borazjan 1
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هدف ما این است که با وجود این زیر ساخت ها بتوانیم ارو های تیم ملی، مسابقات کشوری و بین ال مللی که این چند سال نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و از لحاظ زیرساخت ورزش استان مشکلی ندارد.
وی افزود: طی چند سال اخیر در دشتستان برای ورزش کارهای بسیار ارزشمندی انجام گرفته و در حال حاظر همه شهرستان های ایتان داری خوابگاه ورزشی بوده به جز یک مورد که که تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: اجرای پروژه "خانه ژیمیناستیک دشتستان" بزودی شروع خواهد شد تا در پایان سال شاهد اتمام این پروژه باشیم.
وی با بیان اینکه پروژه های خوبی در مرکز استان شروع شده، افزود: یک سالن 3 هزار نفری با پیگیری ها در حال احداث است و فاز عملیات اجرایی آن آغاز شده در مجموعه سردار شهید مهدوی بوشهر که به نام خانه هندبال نامگذاری می شود ولی رشته های دیگر نیز از این سالن بهره مند خواهند شد.
بهروزیان فر یادآور شد: پیست بین المللی قایقرانی بوشهر نیز استارت خواهد خورد که از بهترین پیست ها خواهد بود و همچنین خانه ژیمیناستیک ، خانه تیراندازی استان و بسیاری از موارد دیگر در حال اجرا هستند و اقدامات قابل توجهی در زیرساخت های ورزش استان صورت گرفته است.
سرمربی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی کشور در این نشست ضمن قدر دانی از اصحاب رسانه بیان داشت: نهمین مرحله از اردوی آماده سازی نوجوانان هندبال ساحلی، برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند از نهم تا چهاردهم آذرماه در شهر برازجان در حال برگزاری است.
مهدی قشقایی راد افزود: قبل از سال جدید و در دور اول مسابقات که در فروردین ماه قرار بود برگزار شود 4 مرحله اردو داشتیم که بدلیل کرونا مسابقات به تعویق افتاد.
وی در ادامه بیان داشت: از مهرماه سالجاری تمرینات را مجدد آغاز کردیم و این دوره پنجمین اردوی ما بوده که در حال برگزاری است.

hanbal saheli borazjan 1
قشقایی راد در خصوص برگزاری اروهای تیم هندبال نوجوانان گفت: 3 مرحله از اردو ها در تهران، یک مرحله در کرمان و در نهایت در استان بوشهر و در حال حاضر در شهرستان دشتستان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه 6 مرحله اردو در پیش داریم، افزود: کیفیت اردو ها از نظر خوابگاه و زمین بسیار مطلوب بوده و مسابقات نیز در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور بیان داشت: هندبال در استان بوشهر بخصوص در شهرستان دشتستان جایگاه خوبی دارد و در بخش بانوان و آقایان افراد زیادی بر روی سکوی قهرمانی کشور قرار دارند.
رضا مصباحی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ما عضو تیم ملی هستند، افزود: 80 بازیکن برای تیم ملی دعوت کردیم که خروجی آن ها 18 نفر شد و 4 بازیکن از استان بوشهر که دو نفر از آنها دشتستانی هستند.
وی افزود: دشتستان و شهر برازجان در زمینه هندبال پیشینه خوبی دارد و شایدجزو اولی ها بودیم که در هندبال ساحلی شرکت کردیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور گفت: برای اینکه هندبال شهرستان را در سطح کشور مطرح کنیم ، هندبال ساحلی را که هزینه کمی دارد را انتخاب کرده و تلاش کردیم تا در سطح کشور دیده شویم و خوشبختانه در مسابقات ورود کرده و توانستیم در رده های سنی مختلف اعزام داشته باشیم.
مصباحی در ادامه افزود: تیم نوجوانان هندبال دشتستان به صورت تیم های المپیادی در مسابقات شرک کردند و توانستند یک مقام نائب قرمانی و یک مقام قهرمانی در برازجان کسب کنیم.

hanbal saheli borazjan 1
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور خاطر نشان کرد: در رده جوانان و بانوان نیز در رده ساحلی خوب عمل کردیم و بانوان را در سکوی قهرمانی داشتیم و افق خوبی را برای هندبال ساحلی ترسیم میکنیم .
وی مشکل اصلی هندبال ساحلی در برازجان را نداشتن ماسه خوب برای زمین ساحلیدانست و افزود: این زمین از امکانات خوبی بهره مند است ولی ماسه خوبی از نظر کارشناسی برای برگزاری مسابقات ندارد.
مصباحی یاد آور شد: حدود 2 سال است تمرینات ساحلی بعلت نداشتن ماسه خوب برای زمین برازجان لغو شده است ولی این نوید را میدهم که با پیگیری های لازم، شهرداری برازجان قول مصوبه ای دادند که در روبروی جاده سلامت زمینی در حال احداث است که پیشنهاد چندمنظوره بودن را داده تا هندبال، والیبال و فوتبال را در خود جای دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ها برای اجرایی شدن داده شده که ما بتوانیم با راه اندازی این زمین تمرینات را از سر بگیریم.
سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در لیگ برتر در این نشست با اشاره به مشکلات پیش روی تیم ستارگان بیان داشت: خوشبختانه با از سرگرفتن تمرینات به 60 درصد آمادگی لازم رسیده و سعی میکنیم تا قبل از بازی با تیم گچساران که 19 آذر ماه در شهر شیراز برگزار می شود در صد آمادگی خود را افزایش دهیم و بتوانیم حضور شایسته ای داشته باشیم تا نتایج بهتری نسبت به دور دوم مسابقات کسب نمائیم.
رضا عباسی در ادامه افزود: امید داریم که در این دور از مسابقات بتوانیم شرایط تیم را بهبود ببخشیم و اعضای تیم همگی آماده شده و تلاش میکنند تا امتیازات ارزشمندی را کسب نمائیم.

hanbal saheli borazjan 1
وی در خصوص برگزاری بازی ها گفت: از مجموع 10 بازی 2 مورد انجام شده که 8 بازی در دور اول داریم و امیدواریم که بازی ها بخوبی انجام شده و کرونا مجدد گریبانگیر اعضای تیم نشود.
سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در لیگ برتر بیان کرد: 3 بازی معوقه و 5 بازی دیگر پیش رو داریم که از مجموع این 8 بازی شانس بالایی برای کسب امتیازات داریم تا در جدول دیده شویم.
رضا عباسی یادآور شد: ما در مرحله دوم مسابقات نیز دو نفر از بازیکنان کلیدی تیم کرونا داشتند که نتوانستیم امتیازی کسب کنیم و اگر با این شرایط روبرونبودیم با آمادگی ناکافی نیز میتوانستیم 2 امتیاز کسب کنیم.
مدیرعامل برزگرباشگاه ستارگان دشتستان بیان داشت: بسیار خرسندیم که درخدمت تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان هستیم و امیدواریم که بتوانیم میزبان شایسته ای بوده و از هیچگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1hanbal saheli borazjan 1/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group