جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرمربی تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان، اولویت اصلی تیم را حفظ امتیاز لیگ برتری دانست و گفت: با دستان خالی به مصاف تیم‌های قدرتمند می‌رویم.

به گزارش دیارجنوب، مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان در این نشست خبری اظهار داشت: تیم هندبال ستارگان باهمت، پشتکار، تلاش و عشق و علاقه بازیکنان هدایت می‌شود.
جلال برزگر در ادامه افزود: باشگاه ستارگان دشتستان ازلحاظ مالی در وضعیت بحرانی قرار داشت که با ورود مسئولین در لحظه آخر توانستیم هزینه لیگ را پرداخت کرده و این مرحله سخت را پشت سر بگذاریم.
وی با ابراز تأسف از مثبت شدن تست کرونای 8 بازیکن و 3 کادر فنی باشگاه بیان داشت: طبق برنامه فدراسیون در سفرمان به تهران، نامه‌هایی را از دانشگاه علوم پزشکی استان گرفتیم ولی موردقبول لیگ واقع نشد و شرایط حضور در لیگ برتر را پیدا نکردیم.

neshast khabari setaregan 1
برزگر با اشاره به مرحله دوم پیگیری حضور مجدد در لیگ، افزود: طی نشست‌های برگزارشده در فدراسیون و نامه‌نگاری توسط شبکه بهداشت با فدراسیون، ازلحاظ بهداشتی مورد تائید قرار گرفتیم و فدراسیون طی نشست با کمیته انضباطی، مدارک باشگاه را جهت حضور در لیگ برتر مورد تائید قرارداد.
مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، 3 بازی مرحله اول لیگ برتر مقابل گچساران، بهبهان و کازرون را از دست دادیم که در خصوص برگزاری مجدد این بازی‌ها متعاقباً فدراسیون جلسه و تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وی یادآور شد: در حال حاضر دو بازی حساس مقابل ذوب‌آهن اصفهان و ناجای قم را پیش روداریم که تمام تلاشمان در به دست آوردن آمادگی کامل بازیکنان برای این بازی‌ها خواهد بود.
جلال برزگر بابیان اینکه باشگاه متعلق به مردم است، تصریح کرد: وظیفه‌داریم تا حد امکان تلاش کرده تا حضور پررنگ و شایسته‌ای در لیگ برتر داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با داشتن وضعیت مالی بهتر، بی‌شک عملکرد بهتری خواهیم داشت و نتیجه آن روند صعودی در جدول لیگ برتراست.
مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان در خصوص جذب اسپانسر گفت: فدراسیون به دنبال پتانسیل‌های مالی برای باشگاه است و دو اسپانسر رادرهمین خصوص در نظر گرفته که طی جلسات در تهران پیگیر این موضوع خواهیم بود.
وی در پایان از فرماندار، اعضای شورای شهر، نماینده و دیگر مسئولین شهرستان جهت همکاری و رفع مشکلات تیم تقدیر و تشکر کرد.
سرمربی تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان در این نشست ضمن تشکر از همراهی همیشگی اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها در دوره اول لیگ برتر به ما کمک شایانی کردند و همواره یاری گر ما بودند.
رضا عباسی در ادامه اضافه کرد: رسانه‌ها در انعکاس مشکلات و برنامه‌های ما همواره در کنار ما حضورداشته و انتقاداتشان باعث ارتقاء باشگاه از هر نظرخواهد شد.

neshast khabari setaregan 1
وی بابیان اینکه سال سختی را پیش روداریم، افزود: مشکلات مالی تیم و از سوی دگر بیماری کرونا باعث شد تیم تحت‌فشار زیادی قرار گیرد و تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم دچار این بیماری منحوس شوند.
عباسی افزود: بیماری کرونا اجازه نداد که تیم به‌صورت گسترده و هماهنگ تمرین داشته و بتواند به آمادگی‌های کامل برسد.
سرمربی تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان اولویت اصلی تیم را حفظ امتیاز لیگ برتری عنوان کرد و تأکید کرد: سعی می‌کنیم در سفرمان به تهران آمادگی تیم را به بالای 70 درصد افزایش داده تا در مقابل تیم قدرتمند و منسجم ذوب‌آهن اصفهان بازی خوبی را به نمایش گذاشته و امتیازات لازم را کسب نماییم.
وی با اشاره به اینکه بازیکن محروم نداریم، افزود: بازیکن مصدوم داریم که با تلاش کادر تیم بازیکنان به آمادگی لازم خواهند رسید.
رضا عباسی تصریح کرد: اگر مشکلات فراوان مانع کسب امتیازات ما شد و نتوانستیم در لیگ برتر بمانیم تمام تلاشمان را خواهیم کرد حضوری شایسته در لیگ داشته باشیم.
وی یادآور شد: با دستان خالی به مصاف حریفان قدرتمندی که بودجه‌های کلان و اسپانسرهای قوی دارند می‌رویم.
سرمربی تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان گفت: اولویت و سیاست ما در مجموعه فنی استفاده از بازیکنان بومی و رفع نواقص توسط بازیکنان غیربومی است.
وی در خصوص میانگین سنی بازیکنان تیم گفت: سن بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته دو تا سه سال پایین‌تر آمده که این نشان از بی تجربگی آن‌ها نیست.
رضا عباسی با توجه به قدمت دشتستان در رشته ورزشی هندبال خاطرنشان کرد: این تیم و مجموعه با حمایت مردم، مسئولین و رسانه‌ها پتانسیل حضور در بالای جدول را خواهد داشت.
وی با اشاره وضعیت مالی تیم گفت: اگر وضعیت مالی تیم مشخص می‌شد، تمرینات پیش فصل، یارگیری مناسب و برنامه‌های منسجم‌تری داشتیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک و یاری مسئولین تیم ستارگان حتی پتانسیل شرکت در لیگ آسیا را دارد و امیدواریم به ثبات مالی خوبی در آینده برسیم.
ایمان احسانی مقدم کاپیتان تیم باشگاه ستارگان دشتستان در این نشست بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی نتوانستیم به‌صورت گروهی به تمرین بپردازیم و تمرینات به‌صورت 3 و 4 نفره انجام گرفت و در حال حاضر شرایط خوب و آرامی نداریم.
مربی تیم ستارگان دشتستان گفت: از سال 91 تاکنون مربیگری را زیر نظر آقای مصباحی گذرانده‌ام و در 8 دوره از مسابقات کشوری حضور داشتم.
احسان شعبانی در تشریح سوابق کاری خود بیان داشت: سال گذشته با شرکت در مسابقات کشوری نوجوانان هندبال ساحلی به میزبانی بوشهر توانستیم مقام قهرمانی این مسابقات را برای استان به ارمغان بیاوریم.
وی خاطرنشان کرد: دو سال به‌عنوان بازیکن ستارگان مشغول فعالیت بودم که مدتی دست از فعالیت کشیده و تیم را رها کردم ولی اکنون پرتوان‌تر از قبل برای حمایت از ستارگان برگشته‌ام.
در پایان این مراسم عادل قلی زاده روابط عمومی تیم ستارگان دشتستان با آوردن کیک تولد باعث غافلگیری رضا عباسی سرمربی تیم شد و حرکت این تیم به سمت تهران هم‌زمان با تولد سرمربی تیم را به فال نیک گرفت.

neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1neshast khabari setaregan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group