جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

"محجوبه صداقت" از مدیران موفق در حوزه های آموزشی استان بوشهر است که تعاونی راوند پوشان جنوب قصد دارد به معرفی این بانوی موفق پرداخته تا در بین مردم و مسئولین بیشتر شناخته شود.

به گزارش دیارجنوب، "محجوبه صداقت" متولد سال ۱۳۶۵، فرزند محمود و زاده شهر برازجان است.

وی در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

این بانوی موفق در سال ۱۳۹۵ مؤسسه فرهنگی و هنری فرا اندیشان آتیه جنوب را تاسیس کرد و بعنوان مدیر عامل به حوزه های آموزشی استان بوشهر ورود نمود.

sedaghat mahjoobeh

وی در گفتگویی، انگیزه خود از ورود به فعالیتهای آموزشی را افزایش و بهبود مهارت های فردی و ارتقا سطح کیفی زندگی همشهریان دشتستانی عنوان کرد و گفت: راز موفقیت من در این عرصه، استمرار در برگزاری آموزش ها، و بهره گیری از اطلاعات بروز اساتید آموزشیِ با سواد بوده است.

"محجوبه صداقت" از جمله بانوان موفق دشتستان است که کمک به همشهریان در امورات مختلف را سرلوحه کار خود قرار داده و هیچ وقت کیفیت کار را فدای شرایط مالی نکرده است.

این بانوی موفق با توجه به آموزش‌های گوناگون در حوزه های مختلف علمی و فنی برای بانوان و شناخت کافی از این قشر، در جمله ای کلیدی بیان داشت: "وقتی یک زن حالش خوب باشد، یک نسل حالش خوب است.
وی در این گفتگو از نیت قلبی و ذات درونی خود پرده برداشت و با روحیه ای مثال زدنی و سرشار از انرژی مثبت گفت: هیچگاه در مسیر آموزش، کار آفرینی و استقلال کم نیاورده ام و تا آخرین نفس به راهم ادامه خواهم داد.

این بانوی موفق در پایان بیان کرد: در این مسیر با انتقال تجارب و کمک به همشهریان راضی بوده و از موفقیت های آنان شاد می شوم و از اینکه نهادهای دولتی و خصوصی از من بعنوان بانوی موفق در حوزه تخصصی برای تدریس دعوت نموده، بسیار خرسند و همیشه با کمال میل از آن استقبال می کنم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group