جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

صد وهشتاد و یکمین دانشکده‌ دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در کنگان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش دیارجنوب، قائم مقام دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم افتتاح دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان، یکی از مهم‌ترین اهداف این دانشگاه را تربیت نیروی کارآمد و کارا برای مشاغل مختلف عنوان کرد و گفت: باید ۳۰درصد از دانشجویان تربیت شده دارای مهارت مشاغل مختلف باشند.
غلامرضا زمانی افزود: دانشکده کنگان، صد وهشتاد و یکمین دانشکده‌ای است که در کشور افتتاح می‌شود.

daneshgah kangan
وی بیان کرد: ورودی‌های دانشگاه‌ فنی و حرفه ای خروجی‌های هنرستان آموزش و پرورش هستند و اگر قرار است دانشجویان توانمند و کارآمد را تربیت کنیم این امر باید اول در خود آموزش و پرورش صورت گیرد.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک هفته وحدت گفت: افتتاح دانشکده فنی و حرفه‌ای اقدامی بسیار ارزشمند برای مردم استان و به ویژه مردم شهرستان‌های جنوبی است که می‌تواند به حل مشکل اشتغال کمک کند.
موسی احمدی بیان کرد:یکی از مزیت‌های دانشکده وجود صنعت در کنار آن است و دانشجو می‌تواند آموزش علم و کار در صنعت را باهم یک‌جا داشته باشد.
حجت الاسلام محمودی امام جمعه کنگان هم گفت: افتتاح دانشکده فنی و حرفه‌ای اقدامی موثر برای علم افزایی و اشتغال جوانان است.
شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت این شهر هم عنوان کرد: صنعت تاکنون نتوانسته جوانان منطقه را آنچنان که باید باشد مشغول به کار کند و بیکاری عواقب بسیار بدی از جمله فساد را در پی خواهد داشت.
سید علی پاک‌نژاد فرماندار کنگان نیز گفت: نیاز است که صنعت از دانشکده فنی و حرفه‌ای حمایت کند و همچنین دانشکده نیرو‌های مورد نیاز صنعت را تربیت کند./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group